خبرگزاری کار ایران

به میزبانی اردوگاه شهید بهشتی اصفهان؛

درخشش دانش‌آموزان‌کردستانی در مسابقه ملی توانمند و جشنواره‌فناوری نانو

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۴۹۰

مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان گفت: دانش‌آموزان استان در دومین مسابقه ملی توانمند و هشتمین جشنواره فناوری نانو با کسب عناوین برتر خوش درخشیدند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: در مراسمی که با حضور وطنی معاون توسعه فناوری دفتر ریاست جمهوری در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد از دانش آموزان و طرح های برگزیده استان در زمینه مسابقه ملی توانمند ، فناوری نانو و پژوهش سراهای دانش آموزی تجلیل شد.

وی گفت: در دومین مسابقه ملی توانمند و در بخش سطح آبگریز گروه دانش آموزان مهنا سجادى ، آذین بینایی و سیده زهرا حسینى از ناحیه ٢ سنندج موفق به کسب رتبه دوم کشورى شدند.

قربانی به موفقیت نمایندگان استان در هشتمین جشنواره دانش آموزان فناوری نانو نیز اشاره کرد و گفت: در این جشنواره  طرح های دانش آموزان فرناز رضایى، ثنا آغه ویسى، کوثر الماسیان و طرح محمد سبحان مرادی هر دو طرح از ناحیه دو سنندج و طرح فاطمه احمدزاده از سقز به مرحله نهایی کشوری این جشنواره راه یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در ادامه با اشاره به موفقیت پژوهش‌سراهای دانش‌آموزان استان اظهار داشت: در فعالیت آزمایشگاه توانا ، پژوهش سراى دانش آموزی ناحیه دو سنندج رتبه چهارم کشورى و پژوهش سراى خاتم الانبیاء قروه رتبه هشتم کشوری را از میان 65 پژوهش سرای دارای آزمایشگاه نانو کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز