خبرگزاری کار ایران

سومین دوره "شب‌های جز" برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۰۹۴

رویداد موسیقی "شب‌های جز" برای سومین سالِ پیاپی برگزار می‌شود و با برگزاری اجراهایی در فرهنگسرای نیاوران، میزبان علاقمندان موسیقی جز خواهد بود.

گزارش ایلنا، "شب‌های جز" که در دو سالِ گذشته به همتِ موسسه "سازباز" در سالن آمفی تئاتر محک برگزار شده بود این بار در فرهنگسرای نیاوران به اجرا در خواهد آمد.

برای اینکه مخاطبان سبک «جز» بتوانند از تمام کنسرت‌های نزدیک به این سبک در ایران استفاده کنند قرار است امسال این رویداد زودتر از همیشه و با همکاری موسسه "سازباز" و شهر کتاب فرشته در تاریخ 7 و 8 مرداد ماه برگزار شود‌.

امسال این برنامه مانند سال‌های گذشته میزبان برخی از چهره‌های شناخته شده این سبک در ایران است. «سردار سرمست» از فعالان موسیقی جز با «تریو»ی خود به همراه«عمید بنکدار» و «فرهاد لقایی» در این رویداد حضور دارد و برخلاف سال گذشته بیشتر قطعاتی که اجرا خواهند کرد اورجینال و از ساخته‌های خودشان خواهد بود.

همچنین گروه «امیر دارابی» این بار تبدیل به «کوارتت» شده و «مجید سالاری» هم به عنوان خواننده در بیشتر قطعات، کنار «حمزه یگانه» و «امین طاهری» حضور دارد.

این کنسرت‌ها مانند سال‌های گذشته در هر سئانس شامل اجرای دو گروه است و علاقه‌مندان با تهیه یک بلیت می‌توانند اجرای دو گروه را ببینند.

دو اجرای دیگر از "شب‌های جز" به «آرشید آذرین» و «هوشیار خیام» که هر دو پیانسیت هستند اختصاص دارد. آذرین که اواخر سال گذشته آلبوم «هفت جان» را منتشر کرده حالا با همکاری «ماکان اشگواری»، «روزبه فدوی» و «امیر رفعتی» روی صحنه می‌رود. همچنین هوشیار خیام هم به بداهه‌نوازی پیانو خواهد پرداخت و در قسمت‌هایی «میلاد محمدی» نوازنده تار با او هم‌نوازی می‌کند. خیام و محمدی به تازگی آلبومی بر اساس دونوازیِ پیانو و تار منتشر کرده‌اند.

طراحی پوستر "شب‌های جز" را نیز مریم خسروانی بر عهده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز