خبرگزاری کار ایران

امیر توده روستا مطرح کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت‌های تلفن همراه در اطلاع رسانی حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۹۹۰

امیر توده روستا معتقد است؛ هیچ جشنواره‌ای نمی‌تواند در زمان کوتاه تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایلنا، امیر توده روستا با اشاره به جشنواره فیلم سلامت گفت: به نظرم جشنواره فیلم سلامت در دوره اول خود، بسیار اصولی و حرفه‌ای برگزار شد و حرفه‌ای بودن نیز در شکل برگزاری، گروه‌های هیات انتخاب و داوری و نظام اداری جشنواره کاملا مشخص بود. در سطوح مختلف افرادی برای امور اجرایی و مدیریتی انتخاب شده بودند که کار را کاملا می‌شناختند.

وی درباره کیفیت آثار راه یافته به بخش تیزر و نماهنگ نیز بیان کرد: اگر آثار این بخش کیفیت نداشتند، قطعا برگزیدگانی از بین آن‌ها انتخاب نمی‌شدند. در واقع برگزیدگان با این نگاه انتخاب شدند که در طول سال نیز بتوان تولیدات قابل توجهی را در این بخش شاهد بود و در دوره‌های بعدی جشنواره نیز آثار بهتری را دریافت کرد.

داور بخش تیزر و نماهنگ جشنواره فیلم سلامت افزود: شاید برگزاری اولین دوره این جشنواره و عدم آگاهی گروهی از مردم و هنرمندان تیزرساز باعث شد تا عده‌ای نتوانند در جشنواره شرکت کنند. به نظرم برای این بخش باید تبلیغات گسترده تری باشد تا همه افرادیکه در این حوزه فعالیت دارند آگاهی کامل داشته باشند زیرا در سال گذشته کیفیت آثار برگزیده اگرچه خوب بود و قطعا بهتر از این هم خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ویژگی اختصار و ایجاز در تیزر‌ها و نماهنگ‌ها برای پیام رسانی درباره سلامت، گفت: دنیای امروز مبتنی بر اختصار و ایجاز است. خوشبختانه تلفن‌های هوشمندی که امروزه در دست افراد است، به سرعت فیلم‌ها و کلیپ‌ها و تیزرهای کوتاه را در دسترس افراد و مخاطبان قرار می‌دهد. با توجه به این دسترسی، لازم است برای افزایش تاثیرگذاری جشنواره فیلم سلامت، سازمان‌های بالادستی و مرتبط در جهت تولید این آثار اقدام کنند. در نتیجه کیفیت تولیدات و آثار هنری، نتیجه خوبی برای جشنواره به دنبال دارد و نتیجه بخشی جشنواره نیز با شناسایی مخاطبان و نیازسنجی آن‌ها می‌سر است.

 دبیرهشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه با اشاره به ضرورت تداوم جشنواره فیلم سلامت برای تاثیرگذاری بیشتر بیان کرد: قطعا هیچ جشنواره‌ای نمی‌تواند در زمان کوتاه تاثیرگذار باشد. شاید تداوم و استمرار جشنواره فیلم سلامت تا دوره دهم و بعد از آن باعث شود بین مخاطبان عام شناخته شده‌تر باشد و جایگاه خود را بیشتر پیدا کند. بنابراین اکنون زمان مناسبی برای ارزیابی موفقیت آن در پیوند سینما و حوزه سلامت نیست. بلکه این رویداد نیاز به تداوم بیشتری دارد تا بتوان درباره دستاوردهای آن نظر درست و کار‌شناسانه داد.

وی با اشاره به یک پیشنهاد در برگزاری دومین دوره این رویداد، گفت: به نظرم اگر تعداد مخاطبان جشنواره افزایش یابد، تاثیرگذاری بیشتری دارد. خوشبختانه جشنواره فیلم سلامت حتی در اولین دوره خود با استقبال بسیار خوبی مواجه شد که به نظرم باید برای دومین دوره‌اش جای بزرگتری را درنظر بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز