خبرگزاری کار ایران

پوستر فیلم سینمایى «اگزما» رونمایى شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۶۸۳

پوستر فیلم سینمایى «اگزما» به کارگردانى مهران مهدویان و با طرحى از رضا تیمورى در آستانه اکران عمومى رونمایى شد.

به گزارش ایلنا، اکران «اگزما» بعنوان اولین تجربه بلند سینمایى مهران مهدویان از فردا در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد و اولین پوس‌تر این فیلم سینمایى با طراحى رضا تیمورى آماده و رونمایى شد.

این فیلم با فضایى اجتماعى و با فرمى متفاوت داستان زندگى دختری به نام رویا را روایت مى کند که در تلاش است زندگی خود را در آرامش نگه دارد، از طرفی نمی‌خواهد شوهرش از گذشته‌اش با خبر شود. او در این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شود.

شیوا مکی نیان، دیبا زاهدی، حسام محمودی، کریم امینی، کمیل علیپور و نادر فلاح در «اگزما» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اسامی کامل عوامل فیلم سینمایی «اگزما» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهران مهدویان، تهیه‌کنندگان: علی یازرلو- علی فاتحی، مشاور کارگردان: محسن قرایی، مدیر فیلمبرداری: احسان اسکندری، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، طراحی و ترکیب صدا: بهروز معاونیان، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی، طراح لباس: مجید مظفری، طراح صحنه: زهرا محبی، تدوین: مهران مهدویان، موسیقی: علیرضا جمالی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مسعود جورسرا، مدیر تولید: محمود ناقل، منشی صحنه: آوا بالاور و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز