خبرگزاری کار ایران

داگلاس کاستا:درگیری‌های فیزیکی را دوست ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۶۰۵

داگلاس کاستا، بازیکن جدید یوونتوس گفته سری آ لیگی قدرتمند و بی‌نقص است اما خیلی از فیزیکی بودن آن خوشش نمی‌آید.

به گزارش ایلنا،کاستا رسما به‌عنوان بازیکن یوونتوس معرفی شده و شماره 11 را به تن می‌کند. او گفت: «یووه تیم خیلی بزرگی است و من همیشه از تماشای بازی آنها لذت برده‌ام. بازی آنها در بالاترین سطح است و من بلافاصله فرصت بازی در اینجا را غنیمت شمردم و آمدم.»

از او درباره فینال لیگ قهرمانان سوال شد و او گفت: «فینال بازی سختی بود اما من آمده‌ام که به تیم کمک کنم و فکر کنم که می‌توانم این کار را انجام دهم. یوونتوس بدشانس بود و در فینال شانس نیاز دارید. لیگ قهرمانان برای من عالی است. من هرگز فاتح آن نشده‌ام اما فکر می‌کنم بتوانم به یووه کمک کنم.» از او پرسیدند که چه چیزی را درباره سری آ دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد. او گفت: «این لیگ قوی و حتی بی‌نقص است. من خیلی سریع هستم و امیدوارم که سریع در تیم جا بیفتم. من البته از برخوردهای فیزیکی خیلی خوشم نمی‌آید اما عادت می‌کنم.»

او درباره اینکه آیا با آرتورو ویدال و الکس ساندرو صحبت کرده هم گفت: «آرتورو دوست عالی من است. او به من گفت که یووه باشگاهی بزرگ با طرفداران پرشمار است و بسیار از حضور من استقبال می‌کند. من با آلگری حرف زده‌ام. او پیش از امضای قرارداد با من صحبت کرد. او از من استقبال کرد. کل تیم این کار را کردند. مدتی طول می‌کشد که با همه و با محیط اینجا سازگار شوم اما به من توصیه‌هایی شده و امیدوارم که بتوانم از همین ابتدا به درد تیم بخورم. چیزی که بیش از همه روی من اثر گذاشت این بود که یووه تیمی است که همیشه پیروز می‌شود. آنها بخت زیادی برای پیشرفت دارند و من می‌خواهم رشد کنم و حس می‌کنم که در بهترین زمان، به بهترین تیم پیوسته‌ام.»

پست کاستا چه خواهد بود؟ «من در سمت راست بازی کرده‌ام، هرچند که در بایرن در سمت چپ بازی می‌کردم. من انتخاب نمی‌کنم که کجا بازی کنم، هر جا که از من بخواهند حضور خواهم یافت. همه چیز خیلی سریع پیش رفت و من هر جا که بازی کنم نهایت تلاش خود را خواهم کرد.»

گفته می‌شد که او با کارلو آنچلوتی، مربی بایرن به مشکل برخورده و به همین دلیل از بایرن جدا شده است اما او می‌گوید: «مشکل با آنچلوتی؟ نه، او فرد خوبی است. من به خودم فکر می‌کنم. من می‌خواهم رشد کنم و این امکان را دیگر در بایرن نداشتم. من از آنها بسیار سپاسگزارم. دلیلی ندارد بخواهم چیزی را به بایرن ثابت کنم. تنها می‌خواهم نشان دهم که یووه کار خوبی کرده که به من باور دارد.»

او گفت به گونسالو ایگواین کمک خواهد کرد که در فصل آینده، 40 گل بزند: «البته که او می‌تواند این تعداد گل بزند. او مهاجمی است که من واقعا دوستش دارم. این احتمال بسیار بالاست که او با حضور من گل‌های زیادی بزند. مانند همکاری من با لوییز آدریانو. من اینجا هم می‌توانم همین کار را بکنم.»

او درباره انتقال لئوناردو بونوچی به میلان هم صحبت کرد: «می‌دانم که بازیکن مهمی است. او هفت سال بود که اینجا بود. من در جایگاهی نیستم که این انتقال را ارزیابی کنم. او یووه را ترک کرد و من بایرن را ترک کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز