خبرگزاری کار ایران

پسر و داماد ترامپ درباره رابطه با روسیه در برابر کنگره شهادت می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۵۰۱

کنگره ایالات متحده آمریکا پسر بزرگ، داماد و یکی از مسئولان ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهوری این کشور را برای شهادت دادن در خصوص رابطه با روسیه فراخواند.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، کنگره آمریکا در ادامه رسیدگی به پرونده ارتباط احتمالی کمپین مبارزاتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا با روسیه در جریان مبارزات و همچنین دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، «دونالد ترامپ جونیور» پسر بزرگ، «جرد کوشنر» داماد و «پاول مانافورت» از مسئولان ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ را برای ایراد شهادت احضار کرد. 

این افراد قرار است در تاریخ بیست و ششم ماه جولای با حضور در کنگره آمریکا رسما شهادت دهند. 

یکی از سخنگویان مانافورت اعلام کرد که ما نامه‌ای از طرف کنگره دریافت‌ کرده‌ایم که در آن از مانافورت خواسته شده برای ادای شهادت در تاریخ مذکور در صحن کنگره حاضر شود. 

سخنگوی دونالد ترامپ جونیور نیز از هرگونه اظهار نظر در این خصوص خودداری کرد. 

پسر ترامپ دریافت اطلاعات از این وکیل روس را تکذیب کرده و تمامی ایمیل‌هایی که بین دو طرف رد و بدل شده است را منتشر کرده است. 

دونالد ترامپ نیز ضمن تاکید بر بی‌گناه بودن فرزندش تصریح کرد که رسانه‌ها در حال تلاش برای دروغ‌پردازی علیه وی و خانواده‌اش هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز