خبرگزاری کار ایران

اجرای گروه‌های موسیقی 6 شهر در خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۲۴۳

گروه‌های موسیقی از تهران، اصفهان، خرم آباد، کرج، آبادان و خرمشهر در نخستین جشنواره فرهنگی هنری دهه کرامت شهر خرمشهر روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین جشنواره فرهنگی هنری دهه کرامت در حالی از 1 تا 13 مرداد در خرمشهر برگزار می‌شود که طی آن گروه‌های موسیقی از 6 شهر کشورمان در این شهر اجراهایی را روی صحنه خواهند برد.

سیدمحمدحسین مرعشی‌پور (رئیس انجمن موسیقی خرمشهر و مسئول برگزاری این جشنواره) گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا (ع) جشنواره فرهنگی هنری دهه کرامت از 1 تا 13 مرداد با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر و آموزشگاه موسیقی چنگ آبادان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این جشنواره گروه‌های موسیقی سنتی، مقامی و محلی با حضور اساتید برجسته موسیقی کشورمان در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر به اجرا خواهند پرداخت.

مرعشی‌پور همچنین عنوان کرد: در شب افتتاحیه این برنامه اجرای زنده گروه موسیقی سنتی"لعل تو" به سرپرستی طینوش بهرامی از تهران روی صحنه خواهد رفت.

در شبهای دیگر گروه های موسیقی دیگر از شهرهای تهران، اصفهان، خرم آباد، کرج، آبادان و خرمشهر به اجرای زنده و همچنین مولودی خوانی در وصف ائمه اطهار خواهند پرداخت.

رئیس انجمن موسیقی خرمشهر گفت: هدف از برگزاری این برنامه تقویت وحدت و همدلی اقوام ایران اسلامی در خرمشهر سرزمین صلح، دوستی، مهربانی و صداقت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز