خبرگزاری کار ایران

بهرامی در گفت‌وگو با ایلنا:

خطر مرگ از بیخ گوشم رد شد/ پیترچک الگوی من است و خواست خدا بود شبیه او شوم!

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۵۶

دروازه‌بان تراکتورسازی از اینکه به الگوی خود در این پست شبیه شده خوشحال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدامین بهرامی، دروازه‌بان تراکتورسازی که به مصدومیت شدید از ناحیه سر مواجه شده بود در تمرین امروز تیمش با کلاه محافظ حاضر شد تا ناخواسته با پیترچک، دروازه‌بان آرسنال که او هم از این نوع کلاه‌ها استفاده می‌کند مقایسه شود.

بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: در بازی با نفت مسجد سلیمان ضربه شدیدی به سرم خورد که دیگر یادم نمی‌آید چه اتفاقی افتاد ولی این مصدومیت خطرناک بود و می‌توانست حتی موجب مرگ شود ولی خدا را شکر خطر رفع شد تا بازهم در خدمت هواداران تراکتورسازی باشم.

وی با اشاره به حضورش در تمرینات با کلاه محافظ گفت: من پیش از این یک بار از ناحیه سر مصدوم شدم و فصل گذشته هم موقتا از این کلاه استفاده کردم ولی بعد از مصدومیت دوباره از این ناحیه و خطر بیشتری که مصدومیت بعدی می‌تواند داشته باشد، به توصیه پزشکم از این به بعد دائما با این کلاه بازی خواهم کرد و دیگر آن را کنار نمی‌گذارم. البته کلاه با کیفیت‌تر سفارش دادم تا از خارج برایم بیاورند.

دروازه‌بان تراکتور در واکنش به مقایسه‌اش با پیترچک عنوان کرد: پیترچک الگوی فوتبالی من بوده و به بازی او علاقه زیادی دارم. برایم جالب است که به خاطر کلاهم با او مقایسه می‌شوم و فکر می‌کنم خواست خدا بود که از نظر ظاهری شبیه او شوم و امیدوارم در دروازه‌بانی هم شبیهش باشم.

بهرامی در مورد رقابت با گروسیان در دروازه تراکتورسازی گفت: فرزین به عنوان گلر اول معرفی شده است و دروازه‌بان خوبی است ولی من به رقابت برای رسیدن به ترکیب اصلی ادامه می‌دهم. در کل امیدوارم هرکس در زمین بازی می‌کند به خوبی از دروازه تیم محافظت کند.

وی با اشاره به نگرانی هواداران از جای خالی اخباری در تیم خاطر نشان کرد: اخباری گلر مطمئنی بود ولی مطمئن باشید ما اجازه نمی‌دهیم جای خالی او در تیم حس شود و کسانی که می‌گویند تراکتورسازی در پست دروازه‌بانی مشکل دارد دشمن تیم هستند.

دروازه‌بان تراکتورسازی در پایان با اشاره به قرعه‌کشی لیگ و تقابل با استقلال و پرسپولیس در 3 هفته ابتدایی گفت: در هر صورت ما باید با تمام تیم‌ها بازی کنیم ولی اگر تقابل با استقلال و پرسپولیس در شروع کار برای ما سخت باشد برای آنها هم سخت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز