خبرگزاری کار ایران

وقتی کاپیتان آرسنال محو علی کریمی می شود؛ او ما را به سرگیجه انداخت

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۹۶۴

کاپیتن آلمانی آرسنال از روزی صحبت کرد که به ورزشگاه آزادی آمده بود.

به گزارش ایلنا، پرمرته ساکر مدافع اسبق تیم ملی آلمان و ستاره تیم آرسنال انگلیس در گفت و گویی با یکی از رسانه های داخلی درباره دیدار دوستانه ایران و آلمان در سال 2005 اظهار داشت: واقعا غرق در شور و هیجان بودم. فقط هم من اینطور نبودم. امروز تصویرم از آن لحظات، بیانگر خیلی چیزها است.خیل عظیم تماشاگر،‌شور و هیجان، همه جا شور، گرما ، حرارت و هیاهو در خیابان‌ها بود. همان جایی که مردم فوق‌العاده زیادی حاضر بودند و با قلب و تمام وجود حضور داشتند.فوق‌العاده بود. اما برای من تازه وارد، این اتفاق بسیار بزرگی بود. فراتر از واقعیت بود.

وی در ادامه افزود: رای این بازی خاص، یکسری چیزهای ویژه وجود داشت.به عنوان مثال انتخاب آزاد نیمکت که البته از این راه، جای نشستن آرامتری به دست نیامد. اما جای حیرت داشت که چقدر سریع ورزشگاه پر از تماشاگر شد. در اروپا مرسوم این است که دستجات مردم در آخرین دقایق ورزشگاه را پر می‌کنند. در تهران، ورزشگاه چندین ساعت قبل از شروع تا آخرین صندلی پر شده بود.وقتی ما برای گرم  کردن به زمین رفتیم، جو ورزشگاه طوری بود که گویی حین بازی هستیم.

مرته ساکر در پایان گفت: یلی چیزهای جزیی از آن بازی به یادم نمانده اما یادم هست که فابین ارنست و توماس برداریچ گل‌ها را زدند و به خاطر می‌آورم که علی کریمی در آن موقع بی وقفه با تکنیکش می‌درخشید و  ما را به سرگیجه انداخته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز