خبرگزاری کار ایران

آشنایی با قوانین خاص شهرآورد 85 ؛ از همنشینی سرخابی ها تا تعویض پولی!

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۸۹۳

زمان انتخاب ترکیب استقلال و پرسپولیس برای بازی دوستانه در آلمان مشخص شد.

به گزارش ایلنا، با نظر حامی مالی استقلال و پرسپولیس این دو تیم در نهایت مقرر شد در 31 تیرماه در ورزشگاه بیله فلد آلمان به مصاف هم بروند و دربی دوستانه ای را پیش از آغاز لیگ هفدهم شاهد باشیم.

در نشست خبری پیش از این دیدار توضیحاتی درخصوص نحوه برگزاری، بلیط فروشی و ... مطرح شد که می توان گفت مهم ترین بخش در برگزاری این بازی هم عنوان شد.

با نظر حامی مالی دو تیم مشخص شده بود که هواداران دو تیم باید ترکیب سرخابی ها در دربی دوستانه را مشخص کنند و این مسئله همانند دیدارهای عادی این دو تیم توسط مربیان صورت نمی گیرد.

در همین خصوص اعلام شد که هوادارن استقلال و پرسپولیس تهران تا 30 دقیقه پیش از آغاز این دیدار که 31 تیرماه برگزار می شود می توانند ترکیب مدنظرشان را انتخاب کنند.

* این بازی رای هر تیم 4 تعویض خواهد داشت و تیم ها موظف هستند این تعویض ها را در دقایق 30، 50 ، 70 و 80 انجام دهند.

* این بازی به صورت جدی برگزار می شود و اسپانسر این بازی نسبت به شایعه فان بودن و جدی جدال نکردن سرخابی ها واکنش نشان داد و اعلام کرد که این بازی به هیچ وجه جنبه فان نداشته و دو تیم استقلال و پرسپولیس با تمام قوا مقابل یکدیگر به میدان می روند.

* بازی اگر با نتیجه تساوی به پایان برسد، بازی به وقت های اضافه و پنالتی کشیده نمی شود و 90 دقیقه پایان این دیدار در صورت تساوی در وقت های معمولی است. 

* قیمت بلیت دربی ۸۵ بین ۲۰ تا ۷۰ یورو خواهد بود؛ همچنین داور این مسابقه قطعاً آلمانی خواهد بود.

* سرخابی ها روز پنجشنبه، با پرواز چارتر، برای برگزاری دربی دوستانه، تهران را به مقصد دوسلدورف ترک می کنند و یکشنبه به تهران بازمی گردند.

* در آمدی که از بلیط فروشی و سایر هزینه ها جمع آوری می شود، به طور مستقیم از سوی حامی مالی بین استقلال و پرسولیس تقسیم می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز