خبرگزاری کار ایران

واگذاری 200 واحد مسکن در هفته بهزیستی به مددجویان سیستانی

کد خبر : ۵۱۱۷۸۶

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: حدود 200 واحد مسکن روستایی و شهری در هفته بهزیستی به مددجویان این نهاد حمایتی واگذار خواهد شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا ، محمد سراوانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ، که به مناسبت آغاز هفته بهزیستی در زاهدان برگزارشد ، اظهار داشت:  از 25 لغایت 31 تیر ماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده و اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان برنامه های متنوعی را به مناسبت این هفته برگزار خواهد کرد.

وی افزود: 20 عنوان پروژه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد  تومان به مناسبت هفته بهزیستی در سیستان و بلوچستان اجرایی خواهد شد همچنین اجرای 75 پروژه اشتغالزایی و بهره برداری از اولین مرکز TC از جمله این برنامه هاست.

سراوانی خاطر نشان کرد: ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل از دیگر برنامه های اداره کل بهزیستی استان است که در قالب آن ۱۰۰۰ نفر از کودکان بازمانده از تحصیل با اعتباری بالغ بر550 میلیون تومان ساماندهی شده و به مدرسه بازمی گردند.

وی افزود: نگاه سازمان بهزیستی در ابتدای تاسیس به زنان سرپرست خانوار بوده که پس از آن افراد دیگری از جمله معلولین، کودکان بدسرپرست و بی سرپرست و غیره تحت نظر این سازمان قرارگرفته اند‌.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام 120 فعالیت در سازمان بهزیستی ، اذعان داشت: راهبرد سازمان بهزیستی ، راهبرد ارائه خدمات است.

وی درادامه با اشاره به واگذاری 95 درصد خدمات سازمان بهزیستی به بخش غیر دولتی خاطر نشان کرد: سازمان بهزستی از نظر واگذاری خدمات به بخش خصوصی نسبت به سایر سازمان ها پیشرو است .

وی افزود: سازمان بهزیستی برای اولین بار در تنظیم برنامه ششم مداخله جدی داشته و موضوع غربالگری ژنتیک را اجباری کرده است ‌که با این اقدام با توجه به آزمایشات پیش از ازدواج احتمال تولد نوزاد با مشکلات ژنتیکی کاهش چشمیگیری خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز