خبرگزاری کار ایران

استقلال در نقل و انتقالات موفق عمل کرد؛

صمد مرفاوی: هیچ خبری از صبای قم ندارم!

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۶۴۳

سرمربی سابق صبای قم مدعی شد که وضعیت این تیم هنوز مشخص نیست.

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت صبای قم اظهار داشت: بعد از پایان مسابقات لیگ برتر هیچ خبری از وضعیت صبا ندارم!

وی درباره اینکه آیا ممکن است صبا به مسابقات لیگ برتر بازگرد،د افزود: از آنجا که من می‌دانم این امر بسیار سخت است چون دو هفته دیگر مسابقات شروع می‌شود و وضعیت صبا هنوز مشخص نیست.

مرفاوی ادامه داد: خیلی از بازیکنان این تیم به تیم‌های دیگر ملحق شدند و علنا چین شرایطی کار را سخت می‌کند، البته باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی سابق صبا در خصوص شرایط خودش ادامه داد: فعلا مشغول استراحت هستم. از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد داشتم اما فعلا قصد دارم استراحت کنم.

وی در خصوص دریافت مطالبات خودش از صبا اظهار داشت: به دنبال گرفتن مطالبات خود از این تیم هستیم به زودی به دیدار مدیرعامل این باشگاه خواهم رفت تا دستور پرداخت مطالباتم را دریافت کنم، امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

مرفاوی در پایان در خصوص شرایط استقلال در فصل جدید و بازیکنانی که علیرضا منصوریان جذب کرده است، گفت: استقلال در نقل و انتقالات موفق عمل کرده و بازیکنان خوبی جذب کرده، بازگشت منتظری این تیم را از نظر تجربه بالا برده است باید منتظر شروع لیگ ماند تا در مسابقات شرایط استقلال سنجیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز