خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار سیاهکل :

شوراهای روستایی طایفه ای عمل نکنند

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۶۱۳

معاون فرماندار سیاهکل گفت: شوراها پایه تحکیم انقلاب هستند و وظیفه خطیری را برعهده دارند و همواره باید عمران و آبادانی روستا را مدنظر قرار دهند.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، هادی جعفر زاده معاون فرماندار سیاهکل در جلسه توجیهی شوراهای روستاهای  بخش مرکزی گفت: شوراهای اسلامی روستاها از ارکان تصمیم گیری در روستا هستند و در اداره امور همواره دخیل هستند.

جعفر زاده بابیان اینکه مردم در یک دوره چهارساله امور روستای خود را به افرادی که به عنوان شورا انتخاب می شوند می سپارند گفت: پاسخ اعتماد مردم را به بهترین شکل ممکن باید به منصه ظهور بگذارید.

وی خاطر نشان کرد: شوراها باید در نظر داشته باشند که دستگاه های اجرایی و دولتی شهرستان شورا ها را می شناسند و باید دستگیر آنان در پروژه های عمرانی و آبادانی روستا ها باشند و این امر تعامل و ارتباط نزدیکی را می‌طلبد.

وی افزود شورای روستا نباید طائفه ای و قومی عمل کند بلکه همه مردم روستا را باید زیر چتر خود داشته باشد و هرکس که برای امری به آنان مراجعه کرد راهنمایی کند .

وی با اشاره به این نکته که شورا باید وسعت نظر داشته باشد و در مسیر خود چارچوب اخلاقی و اسلامی را مدنظر قرار دهد گفت: شورا ها باید در روستا ها به دور از هر نوع حواشی باشند که این حواشی به آنان و روستا  ضربه خواهد زد و شایسته نیست که اعضای شورا با هم اختلاف داشته باشند.

جعفر زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باب شوراها، گفت: شوراها پایه تحکیم انقلاب هستند و وظیفه‌ خطیری را برعهده دارند و همواره باید عمران و آبادانی روستا را مدنظر قرار دهند.

  شهرستان سیاهکل دارای 47 هزار جمعیت است که دارای دوبخش مرکزی و دیلمان می باشد که در بخش مرکزی 64 روستا و جود دارد که در این روستا ها 195 نفر به عنوان اعضای اصلی شورا در انتخابات 29 اردبهشت انتخاب شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز