خبرگزاری کار ایران

ورود دو خودروی جدید تایوانی به ایران + عکس

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۳۸۰

دو مدل خودروی luxjen از مهر ماه وارد بازار ایران خواهد شد و قیمت کراس اورر(شاسی بلند) حداکثر 150 میلیون تومان و قیمت سدان حداکثر 100 میلیون تومان خواهد بود.

مدیر فروش و بازاریابی آرمان موتور کویر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص ورود خودروهای تایوانی به کشور گفت: این شرکت پس از رایزنی‌های فراوان توانست نمایندگی انحصار شرکت luxjen را به دست بیاورد و ظرف هفته‌های آینده اولین سری خودروهای تایوانی وارد بازار ایران خواهد شد.

عقیل مصطفایی ادامه داد: این خودروساز تایوانی تاکنون 6 محصول به بازار عرضه کرده که است که از این تعداد دو مدل SUV ، دو مدل سدان و دومدل ون بوده است و برای سری اول ما در نظر داریم دو مدل از این کمپانی را وارد کنیم.

 وی در خصوص تاریخ ورود این خودروها به کشور و قیمت آنها گفت: ما در حال ثبت سفارش آنها هستیم و پیش بینی ما این است که از مهر ماه وارد کشور شوند. در خصوص قیمت نهایی نیز  خودروی کراس اوور U6 بین 100 تا 150 میلیون و خودروی سدان S3 نیز زیر 100 میلیون تومان به بازار عرضه می شود.

وی ادامه داد: لوکسژن U6 توربو یک خودروی کراس اوور  است که مجهز به موتور 4 سیلندر خطی با حجم 1.8 لیتر، 16 سوپاپ است. حداکثر قدرت 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 256 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک ساخت ژاپن وتک دیفرانسیل است.

مصطفایی افزود: لوکسژن U6 مجهز به فناوری هوشمند ارتباطات چند رسانه ای سری Think+ ساخت شرکت HTC، فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش بصری 360 درجه پیرامون فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایا و نقاط کور انتهای خودرو، سیستم بهینه سازی راندمان حرکت و مصرف سوخت، قابلیت  فرمان پذیری صوتی و در صندوق عقب برقی، سانروف و در صندوق عقب برقی است که جثه ایی مانند اسپورتیج و توسان دارد.

مصطفایی تصریح کرد: مدل دومی که با این برند وارد ایران می شود، خودروی S3 است که یک خودرو سدان کامپکت با موتور 4 سیلندر خطی به حجم 1600 سی سی، 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 150 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 7 دنده CVT است.

ورود دو خودروی جدید تایوانی به ایران + عکسورود دو خودروی جدید تایوانی به ایران + عکس

ورود دو خودروی جدید تایوانی به ایران + عکس

ورود دو خودروی جدید تایوانی به ایران + عکس

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز