خبرگزاری کار ایران

کاتای ایران با 20 ورزشکار در تاتامی آسیا

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۸۷۶

ملی پوشان کاتای کشورمان برای حضور در آوردگاه آسیا امروز (شنبه) ایران را به مقصد قزاقستان ترک می کنند.

به گزارش ایلنا، شانزدهمین دوره پیکارهای کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره رقابتهای کاراته بزرگسالان قهرمانی آسیا از 22 تیرماه به مدت 4 روز به میزبانی آستانا قزاقستان برگزار می شود و 20 کاتاروی ملی پوش کشورمان در این پیکارها به مصاف حریفانشان می روند.

در این رقابتها و در گروه سنی بزرگسالان، نگین باقری در کاتای انفرادی بانوان و امیربهادر تدین در کاتای انفرادی مردان و در بخش کاتای تیمی پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی در گروه بانوان و میلاد دلخون، ابوالفضل شهرجردی و علی زند در گروه مردان اعضای تیم ملی کشورمان هستند.

همچنین در کاتای انفرادی رده سنی امید فاطمه صادقی در گروه دختران به روی تاتامی می رود و امیریزدان تدین در گروه پسران مقابل رقبایش صف آرایی می کند.

اما در رده سنی نوجوانان و جوانان، عضو تیم ملی کاتای انفرادی نوجوانان دختر زینب سادات حسینی است و نفر اعزامی تیم ملی کاتای انفرادی نوجوانان پسر سیدمجید وکیلی خواهد بود. پیراهن کاتای انفرادی جوانان دختر در اختیار حدیثه جمال و پیراهن کاتای انفرادی جوانان پسر در اختیار احمدرضا محمودی است.

کاتای تیمی جوانان دختر نیز متشکل از ستاره خاکپور، آرزو لونجی و محدثه ناییجی است و در کاتای تیمی جوانان پسر مهدی رضایی، پویا حبیبی و مهدی شجاعی در ترکیب تیم ملی کشورمان هستند.       

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز