خبرگزاری کار ایران

بررسی آخرین وضعیت دو تیم مشهدی پیش از آغاز لیگ هفدهم

یکی پرستاره، به دنبال سهمیه؛ دیگری جوان، در پی بقای بی استرس

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۸۶۷

تیم های پدیده و سیاه جامگان دو نماینده مشهد در لیگ هفدهم هستند.

به گزارش ایلنا، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان از روز پنجم مرداد ماه آغاز می شود. مشهد در لیگ هفدهم هم دو نماینده دارد. سیاه جامگان برای دومین سال پیاپی در هفته آخر در لیگ برتر ماندنی شد و به همراه پدیده در لیگ جدید هم حضور خواهد داشت. در ادامه به بررسی وضعیت این دو تیم می پردازیم.

پدیده مشهد: پرستاره، به امید سهمیه

این تیم با هدایت رضا مهاجری شروع خوبی در فصل نقل و انتقالات داشت. آنها با این مربی بومی برای سومین سال پیاپی همکاری می کنند.

پدیده فصل قبل با 34 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و فاصله چندانی با سه چهار تیم بالای سری خود نداشت. تیم او به دلیل مصدومیت های فراوان در فصلی که گذشت دچار مشکلات زیادی شد.

پدیده در این فصل با بهبود شرایط مالی و ساپورت خوبی که صورت گرفت بازیکنان با کیفیتی را جذب کرد.

ورودی: امین قاسمی نژاد، اکبر صادقی، محمد قاضی، محمدرضا خانزاده، محمدرضا خلعتبری، بابک حاتمی و محمد مهدی مهدی خانی

خروجی: فرزاد زامهران، حسن جعفری، مجتبی روشنگر، کریم احمدی و یونس شاکری

پدیده با مهره هایی که جذب کرده حالا جزو مدعیان کسب سهمیه هم به حساب می آید. گرچه هدف گذاری نخست آنها کسب رتبه تک رقمی است.

این تیم مشهدی چند روزی است در ترکیه اردو زده و در دو دیدار تدارکاتی خودتیمهای حریف را با گل های زیاد شکست داده است. محمد قاضی ستاره این تیم در اردوی اخیر بوده و در هر دو بازی موفق به گلزنی شده است.

سیاه جامگان: کم نام و نشان، در پی بقای بی استرس

داستان این تیم متفاوت است. تیمی که فصل پیش با فرهاد کاظمی شروع کرد و با خداد ادامه داد و با میثاقیان ماند. حالا هم با اکبر اوتی ادامه کار می دهد. گویا اوضاع مالی نسبت به فصل قبل بهتر شده است اما سیاه جامگان این بار تمرکزش را روی جذب بازیکنان جوان گذاشته است.

سیاه جامگان به دنبال این است تا در این فصل تا هفته آخر برای ماندن در لیگ برتر دیگر کارش به درازا نینجامد.

ورودی: احسان پیرهادی، امیر حسین صالحی، بهتاش میثاقیان، بهروز افشار، حسین مددی، دانیال موسوی، سبحان خاقانی، محمد حسین عین افشار، سجاد دانای، سهیل صالحی، مجید کیانی، بائوج رضایی، محمد مهدی عسگری، یونس شاکری، کریم احمدی و کیوان امرایی

خروجی: محمدرضا خانزاده، میلاد میداوودی

سیاه جامگان هم مانند پدیده اردویی در ترکیه داشت. شاگردان میثاقیان به خوبی در این کشور خود را آماده کردند و با نمایندگان ترکیه و کامرون هم دیدارهایی را به انجام رساندند. دانیال موسوی خرید جدید  این تیم هم از ناحیه فک دچار مصدومیت شد. قرار است یک مدافع خارجی به جای خانزاده به این تیم اضافه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز