خبرگزاری کار ایران

هروی: می خواهیم قدرت کاراته ایران را بار دیگر به رخ آسیا بکشیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۸۴۵

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان، گفت: می خواهیم قدرت کاراته ایران را بار دیگر به رخ آسیا بکشیم و در جمع برترین های قاره قرار بگیریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران در خصوص وضعیت ملی پوشان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا 2017، به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: شرایط بازیکنان ایده آل است و در قزاقستان هم یک اردو خواهیم داشت که فرصت آخر ما است و باید از آن نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان، تیم جوان اما باتجربه ای را در اختیار داریم که نقطه قوتی برای ما خواهد بود. تک تک بازیکنان بسیار باانگیزه، پرانرژی و با پتانسیل هستند و برای پیروزی تا آخرین نفس خواهند جنگید.

سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که شرایط تیم ملی امید به چه صورتی است؟ اظهار داشت: هرچند دوره قبل این تیم پوست اندازی کرده بود، اما در این دوره هم این روند ادامه داشت و با ترکیبی متفاوت رو در روی رقبا قرار می گیریم. در 4 وزن تغییر داشته ایم و مطمئنم تک تک این نفرات در آینده بهترین های کاراته می شوند و به این رشته خدمت خواهند کرد.

هروی با اشاره به اینکه تمام کشورهای آسیایی با تمام توان به این رقابت ها می آیند، افزود: دیگر هیچ تیمی را نمی شود در آسیا دست کم گرفت، حتی کشورهایی که در کاراته نامی ندارند اما تک چهره هایی دارند که می توانند صاحب مدال شوند. ما هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت، اما بغیر از ژاپن نباید از قدرت میزبان غافل شویم. قزاقستان در دوره قبل این مسابقات از 6 وزن در 3 وزن مدال طلا گرفت و به مقام نایب قهرمانی رسید و قطعا در این دوره از قدرت میزبانی هم نهایت استفاده را خواهد برد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: اگر اتفاقی رخ ندهد، می رویم تا قدرت کاراته ایران را به رخ آسیا بکشیم و در جمع برترین های قاره قرار بگیریم. ایران در تمامی رده های سنی شرایط خوبی داشت و مطمئنا کاراته ایران در مجموع نتایج خوبی خواهد گرفت. کار، کاری گروهی است و ما در رده سنی بزرگسالان و امید تلاش می کنیم تا بتوانیم به ارتقای جایگاه ایران کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز