خبرگزاری کار ایران

محمدرضا فروتن:

شهر سالم نیازمند انسان سالم است

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۷۶۲

محمدرضا فروتن در همایش تقدیر از چهرهای از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان بر‌تر حوزه راه و شهرسازی سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فروتن  که  به تازگی آلبوم می‌فهممت را در راستای سلامت روان، منتشر کرده است با حضور در اولین همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان بر‌تر حوزه راه و شهرسازی (جایزه دادمان)، به سخنرانی حول محور سلامت روان و تاثیر عملکرد انسان سالم در شکل‌گیری شهر سالم پرداخت.

محمدرضا فروتن عنوان کرد: فکر و ذهن سالم است که سبب می‌شود انسان، سلامت روان داشته باشد و شهرهای ما هم زمانی سلامت خواهند بود که سازندگان شهر‌ها، ذهنی سالم داشته باشند.

وی ادامه داد: مهندسان نقشی اساسی در به وجود آمدن شهر‌ها دارند و هر چه مهندسان ما آرام‌تر باشند و در آرامش بیشتری دست به طراحی و اجرا بزنند، شهرهای ما سبز‌تر و سالم‌تر خواهد بود.

محمدرضا فروتن در پاسخ به پرسش رضا رشیدپور مجری برنامه در خصوص آلبوم می‌فهممت، بیان کرد: آلبوم می‌فهممت یک آلبوم سلامت محور است که تاکیدش بر آشتی انسان با ناخودآگاهش است و از آنجایی که دکتر افشین یداللهی ترانه‌سرای این آلبوم، روانپزشک هستند، به خوبی توانسته‌اند از تمام ظرفیت‌های ترانه برای انتقال پیام سلامت روان استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز