خبرگزاری کار ایران

در رتبه‌بندی آزمایشگاه‌های دانشگاه صورت گرفت؛

کسب رتبه نخست دانشگاه آزاد واحد رشت در بین دانشگاه‌های آزاد کشور

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۶۹۷

آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانست در بین آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی عضو شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا امیرتیموری دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با قدردانی از زحمات حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گفت : در سال 1394 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با ایجاد زیرساخت‌های آزمایشگاهی لازم و با دارا بودن پتانسیل بسیار مناسب و بهره مندی از امکانات فوق پیشرفته آزمایشگاهی توانست به عضویت  شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در آید.
 
وی ادامه داد: در سال 95، با توجه به ارزیابی‌انجام شده توسط حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 204 مجموعه آزمایشگاهی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دولتی و شرکت‌های خصوصی سراسر کشورعضو قطعی‌شبکه آزمایشگاهی‌فناوری‌های راهبردی، تعداد 185 مجموعه آزمایشگاهی در ارزیابی و رتبه‌بندی عملکرد سال 1395 شبکه حضور داشته که آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانست رتبه نخست را در بین آزمایشگاه‌های دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور و رتبه 27 آزمایشگاه‌های مراکز مختلف علمی کشور را به خود اختصاص دهد که جا دارد در اینجا از همکاران حوزه پژوهش  و فناوری واحد رشت تقدیر شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تأکید کرد: رتبه‌بندی جدید مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، بر اساس ارزیابی‌عملکرد این مراکز درسال 95 اعلام شده است.
 
علیرضا امیرتیموری ارتقای جایگاه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را از اولویت های مهم برنامه های سال 1396 این دانشگاه دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده جهت ارتقای جایگاه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و خدمات رسانی هر چه بیشتر به اساتید، دانشجویان و کمک به صنایع استان گیلان و  با  در نظر گرفتن استانداردهای لازم آزمایشگاه پیشرفته ارزیابی مواد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت  طراحی و در سال ٩٤ راه اندازی شد.
 
وی با قدردانی از پیگیری های حوزه پژوهش واحد رشت تصریح کرد:  این آزمایشگاه عضو قطعی شبکه فناوری های راهبردی ریاست جمهوری بوده و دارای موافقت اصولی از سازمان غذا و دارو و همچنین همکار اداره استاندارد است. همچنین بر اساس گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عملکرد آزمایشگاه برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سال ٩٥ از دانشگاه های مطرح دولتی چون شهید بهشتی( رتبه ٤٥)، صنعتی اصفهان(رتبه ٥٨) ، علم و صنعت(رتبه ٥٩)، شیراز(رتبه ١٠٤) ، تبریز(رتبه ٤٥) و حتی انستیتو پاستور(رتبه ٧٢) مطلوبتر بود که جا دارد این افتخار را به مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی کشور تبریک  گفت.
 
لازم به ذکر است آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در سال ٩٦ موفق به کسب رتبه برترین آزمایشگاه واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کشور شد.
کسب رتبه نخست دانشگاه آزاد واحد رشت در بین دانشگاه‌های آزاد کشور

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز