خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل انرژی سازمان برنامه و بودجه از پروژه‌های نفت خیز جنوب

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۶۲۶

پیشرفت و وضع مالی پروژه‌های حفظ و افزایش تولید نفت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نشستی با حضور مدیرکل انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، احمد زراعتکار، مدیرکل انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست از تلاش مدیران و کارکنان مناطق نفت‌خیز جنوب در استمرار تولید نفت و گاز قدردانی کرد.

بیژن عالی پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب هم گزارشی از تعداد، اعتبار و پیشرفت پروژه‌های مرتبط با حفظ و افزایش تولید این شرکت ارائه کرد.

در این نشست که مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و هیئت سازمان برنامه و بودجه کشور حضور داشتند درباره مسائلی چون تخصیص بودجه، قانون مناقصات، نحوه جبران تغییر قیمت ارز در پیمان‌ها و تعدیل پیمان‌ها بحث و تبادل نظر شد.

پیش از این نشست مدیرکل انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه از پروژه‌های حفظ و نگهداشت توان تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در میدان نفتی هفتکل بازدید کردند.

در این بازدید هیئت سازمان برنامه و بودجه کشور از نزدیک در جریان آخرین وضع پروژه‌های احداث واحد نمک‌زدایی هفتکل و نفت سفید، احداث بهره‌برداری هفتکل و احداث ایستگاه جمع‌آوری، تقویت فشار و تزریق گاز هفتکل و تاثیر مستقیم آن‌ها در حفظ و افزایش تولید نفت قرار گرفتند.

مسئولان و کارشناسان مدیریت مهندسی و ساختمان و مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز گزارشی وضع این پروژه‌ها ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز