خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا تاکید کرد:

ضرورت انسجام حامیان دولت در راستای حمایت از برنامه‌های توسعه کشور

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۷۴

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر ضرورت انسجام حامیان دولت در راستای حمایت از برنامه‌های روحانی درمسیر توسعه کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش درنشست با جمعی از فعالان سیاسی و حامیان دولت و فعالان ستادهای انتخاباتی مردمی دکتر روحانی در آستارا افزود: کار حامیان دولت و فعالان سیاسی معتقد به گفتمان دولت تدبیر و امید با مشخص شدن سرنوشت انتخابات تمام نشده بلکه همه باید در مسیری که رئیس جمهور محترم ترسیم کرده با انسجام و وحدت کامل پشتیبانی های لازم را داشته باشند.
 
وی اظهار کرد: همه آنهایی که به روحانی رای داده اند با اعتقاد به گفتمان تدبیر و امید در این حرکت خودجوش حضور داشتند و برغم همه دشواری ها بر سر عهد خود برای رشد و بالندگی ایران اسلامی ماندند.
 
وی ادامه داد: میزان آرای آقای روحانی در سال 96 نشان از مقبولیت برنامه ها و شعارهای ارائه شده در نزد مردم دارد و بیانگر آن است که در چهار سال گذشته دولت توانست اعتماد عمومی را جلب کند.
 
وی اضافه کرد: اکنون نیز دولت نیازمند همیاری و همکاری همه حامیان خود است زیرا باید پاسخگوی مطالبات مردم و اعتماد دوباره آنان به این شعارها باشد.

وی یادآور شد: خوشبختانه ریاست محترم جمهوری اسلامی با صبر و بردباری برنامه های خود را به پیش می برد و ما همه باید تلاش کنیم تا به  تأسی از ایشان با تحمل مخالف و نقدها که هرچند گاهی بی احترامی و تخریب نیز چاشنی آن است به ادامه روند و گفتمان تدبیر و امید کمک کنیم.

وی گفت: در راس دولت چهره ای انقلابی و ماندگار حضور دارند که سوابق خدمتی  وی  در طول سال های پس از انقلاب نیز روشن است و مسیری را که برای توسعه کشور انتخاب کرده است، همان راه و آرمان انقلاب اسلامی است .

فرماندار آستارا ضمن تشکر از حامیان دولت از آنان خواست تا در مسیر توسعه شهرستان نیز مشارکت داشته باشند و با ارائه طرح ها و برنامه های خود زمینه های توسعه این شهرستان را فراهم کنند.

وی گفت: این شهرستان نیازمند بازنگری در روش های مدیریتی است و باید با ترسیم چشم انداز های توسعه با توجه به استعداد های موجود زمینه های بهره مندی بیشتر از ظرفیت های آن را با مشارکت مردم و دولت فراهم کنیم.

رنجکش اضافه کرد: هرکسی که در این شهرستان بتواند به دولت در مسیر توسعه آستارا کمک کند دستان او را می فشاریم و امیدواریم که با برنامه بیایند.

در ادامه این جلسه رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی در آستارا و هریک از فعالان سیاسی حاضر ضمن معرفی خود و تشکر از فرماندار آستارا در برگزاری این دیدار با اعلام حمایت از برنامه های دولت خواستار تداوم نشست فعالان سیاسی با فرماندار شدند.
 
ضرورت انسجام حامیان دولت در راستای حمایت از برنامه‌های توسعه کشور
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز