خبرگزاری کار ایران

رحیمیان:

مشغول آسیب‌شناسی و تدوین استراتژی جدید عمل سیاسی جمنا هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۴۸

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری جلسات منظم و فشرده جبهه مردمی با هدف آسیب شناسی، بازسازی و تدوین استراتژی جدید عمل سیاسی و تشکیلاتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان با بیان اینکه تحرکات و فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پس از انتخابات حتی یک روز هم متوقف نشده گفت: تجربه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تجربه‌ای بسیار گرانبها و مملو از درس‌های فراوان بود و جبهه مردمی پس از انتخابات تصمیم گرفته است که با استفاده از این تجربه سازمان کار، ادبیات و فعالیت‌های خود را نوسازی کند. 

او با اشاره به اینکه در سطوح مختلف جبهه مردمی از هیات رییسه تا شورای مرکزی و ستاد جبهه ده‌ها جلسه طی هفته‌های گذشته با محوریت این مباحث برگزار شده اظهار داشت: بحث‌ها در این باره با جدیت و دقت در حال پیشرفت است و به محض آنکه جمع‌بندی نهایی صورت بگیرد اجرای آن در سطوح مختلف آغاز خواهد شد. 

رییس شورای مرکزی جمنا افزود: برخی مسائل دشوار است و جمع‌بندی آنها نیاز به زمان و مشورت‌ها و هماهنگی‌های متعدد دارد. 

رحیمیان تاکید کرد: صیانت از انقلاب اسلامی و حقوق مردم، پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، جوان‌گرایی، آسیب‌شناسی و پیشگیری از تکرار آسیب‌های گذشته، رجوع به مبانی و روش‌های علمی، مشارکت دادن همه نیروهای موثر و توانمند و برنامه‌ریزی برای نمایندگی مطالبات مردم در راس اقدامات آینده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز