خبرگزاری کار ایران

عطایی: آینده والیبال متعلق به جوانان است

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۳۷

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: امیدوارم بازیکنان تیم جوانان بیشتر مورد توجه قرار بگیرند، چون آینده والیبال متعلق به آنها است.

به گزارش ایلنا،بهروز عطایی پس از پیروزی مجدد برابر چین و کسب عنوان پنجمی جهان اظهار داشت: خوشحالم که دوباره چین را شکست دادیم. آنها در فینال مسابقات جوانان آسیا ما را شکست دادند و قهرمانی را از ما گرفتند و حالا ما 2 بار در رقابت های جهانی آن ها را از پیش رو برداشتیم.

وی ادامه داد: باید از فدراسیون والیبال که تمام تدارکات لازم را برای ما فراهم کرد تشکر کنم. مسئولان فدراسیون برای اینکه ما آماده رقابت های جهانی شویم تمام امکانات را در اختیار ما قرار دادند. از مردمی که فرزندان خود را مورد حمایت قرار دادند هم تشکر می کنم.

عطایی با بیان اینکه ما تیم لایقی بودیم، خاطرنشان کرد: ایران تیم باکیفیتی بود و سزاوار نتایج و جایگاه بهتری هم بود، اما بدشانسی سبب شد که در گروهی قرار بگیریم که دو تیم از آن فینالیست شدند. دو شکست خفیف برابر کوبا و لهستان داشتیم که حالا همین دو تیم به فینال راه پیدا کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران عنوان کرد: به هر حال عنوانی را کسب کردیم که برای سومین بار به نام ایران ثبت می شود. پیش از این تنها یک بار در سطح جوانان جهان سوم شدیم. شاگردانم لیاقت بیشتر از این ها را دارند و فکر می کنم تا همین جا هم رضایت خیلی ها را جلب کردند. امیدوارم بیشتر مورد توجه مسئولان فدراسیون و وزارت و مردم قرار بگیرند، چون آینده والیبال متعلق به این بازیکنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز