خبرگزاری کار ایران

مهدی زاده:

مدال طلای آسیا را می خواهم

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۳

سرباز فدراسیون کاراته هستم و هر تصمیم که مسئولان و مربیان برای حضور یا عدم حضورم در بازی های کشورهای اسلامی اتخاد کنند، آن را می پذیرم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی فرانسه در نشستی با دبیر فدراسیون کاراته، گفت: سرباز فدراسیون کاراته هستم و هر تصمیم که مسئولان و مربیان برای حضور یا عدم حضورم در بازی های کشورهای اسلامی اتخاد کنند، آن را می پذیرم.

به گزارش ایلنا، امیر مهدی زاده که پس از عمل جراحی برروی زانوی خود دوران نقاهت را پشت سر می گذارد، امروز نشستی را با محسن آشوری برگزار کرد.

مهدی زاده در ابتدای این نشست آخرین شرایط خود را بازگو کرد و گفت: خوشبختانه دکتر رازی از روند درمانی ام رضایت کامل دارد و چنانچه شرایط همین گونه پیش برود تا تعطیلات سال جدید می توانم تمرینات کاراته را با قدرت آغاز کنم.

وی افزود: هم اکنون تمرینات سبک، نرم دویدن و کار با وزنه را آغاز کرده ام و طبق برنامه فیزیوتراپی را هم دنبال می کنم. برای بازگشت عجله ای ندارم و ابتدا باید به بهبودی کامل برسم.

مهدی زاده درخصوص زمان حضور در اردوهای تیم ملی نیز عنوان کرد: نمی توانم در تمرینات و انتخابی ها شرکت کنم و هر تصمیمی که فدراسیون برای حضورم در بازی های کشورهای اسلامی اتخاد کند، آن را می پذیرم چراکه می دانم مسئولان و مربیان صلاح مرا می خواهند.

قهرمانی جهان اظهار داشت: سال آینده مسابقات مهمی چون قهرمانی آسیا، کاراته وان و پیکارهای روسیه را پیش رو دارم که باید برای حضوری موفق در آن به سلامت کامل برسم. من می خواهم سال آینده مدال طلای قهرمانی اسیا را به افتخارات خود تکرار کنم.

وی در مورد کادر فنی تیم ملی نیز گفت: سال ها با مسعود رهنما کار کرده ام و معتقدم روزهای خوبی در انتظار کاراته ایران است.

محسن آشوری نیز در این نشست ضمن پیگیری روند درمانی امیرمهدی زاده اقدمات لازم را برای برطرف شدن مشکلات وی انجام داد.

دبیر فدراسیون کاراته خطاب به مهدی زاده گفت: فدراسیون برای قهرمانان خود ارزش بالایی قائل است و سلامتی شما ورزشکاران برای ما مهم تر از مدال است.

آشوری از قهرمان سال 2012 جهان خواست تا با قدرت تمرینات خود را دنبال کرده تا بتواند تیم ایران را در مسیر رسیدن به قهرمانی مسابقات آسیایی امارات یاری دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز