خبرگزاری کار ایران

رقابت های بوکس قهرمانی آسیا جوانان-تایلند

راهیابی دو بوکسور کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۲۶

دو بوکسور کشورمان با برتری در نخستین گام به جمع هشت نفر برتر راه یافتند.

به گزارش ایلنا،رقابت های بوکس قهرمانی جوانان آسیا با حضور بیش از 120 بوکسور از 23 کشور از روز (شنبه) در شهر بانکوک مرکز تایلند به حرکت در آمد.

امروز (یکشنبه) و در دومین روز این رقابت ها تیم ایران پنج نماینده دارد که تاکنون سه مشتزن کشورمان روی رینگ رفتند.

در وزن 52 کیلوگرم پیمان شاهپری در نخستین دیدار به مصاف هونگ از چین تایپه رفت و با پیروزی در این دیدار راهی مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. بوکسور کشورمان در این مرحله حریفی از قزاقستان یا تایوان را پیش رو خواهد داشت.

در 69 کیلوگرم محمد عسگری در خان اول موسی سامر عراقی را از پای درآورد  و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.او در این مرحله باید با پراپ از تایلند مبارزه کند.

اما حسین موسی خانی در 60 کیلوگرم با نایب قهرمان آسیا تایگا از ژاپن رو به رو شد و در پایان سه راند مبارزه شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

در ادامه این رقابتها امشب اشکان رضایی در 56 و اشکان رشید در 64 کیلوگرم روی رینگ میروند.

تیم ایران با 9 بوکسور در رقابت های قهرمانی آسیا جوان شرکت کرده و تنها در وزن 49 کیلوگرم بوکسوری به این رقابت ها اعزام نکرده است.

امید رشید، رضا مهدی پور و مرتضی سپهوند اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل میدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز