خبرگزاری کار ایران

شمخانی در شورای اداری خراسان رضوی:

نپرداختن به حاشیه‌ها و عمل به تصمیمات ستادهای عالی کشور باید مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۰۵

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: رعایت اولویت‌ها و نپرداختن به حاشیه‌ها و عمل به تصمیمات ستادهای عالی کشور بایستی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، علی شمخانی عصر امروز در نشست شورای اداری استان خراسان رضوی با بیان اینکه مبنای وحدت در کشور مقام معظم رهبری هستند تاکید کرد: انسجام ملی عامل قدرت ساز و امنیت آفرین است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جهت‌گیری مجموعه تلاش‌های مدیران استانی بایستی بهبود وضعیت اقتصادی با تولید کار و ثروت و حل مشکلات معیشتی مردم باشد.

او افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر ، با ثبات، مستقل و دارای امتیازات بسیار برجسته و امنیت آن برخلاف برخی کشورهای منطقه درون زا و بدون اتکا به قدرت و سلاح های قدرت‌های خارجی است.

شمخانی گفت: مردم وظیفه بسیار مهم خود را با حضور در انتخابات و برگزاری شکوهمند و توأم با آرامش آن انجام دادند و اکنون مسئولین بایستی تمامی مساعی خود را متوجه مهمترین موضوع امنیت ملی که مسئله اقتصادی است، کنند.

او اضافه کرد: فرصت‌های از دست رفته برای مقابله با فساد اقتصادی و یا فقدان راهبرد اقتصادی بایستی با وجود نسخه مترقی و بومی اقتصاد مقاومتی با کار مضاعف و جهادی جبران شود تا تمام مولفه‌های قدرت کشور به صورت متوازن کشور را در برابر تهدیدات دشمنان از جمله تحریم‌های اقتصادی حفظ کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی مایوس کردن دشمن در وارد آوردن فشار اقتصادی به کشور را وظیفه مهم همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی دانست و خاطر نشان ساخت: رعایت اولویت‌ها و نپرداختن به حاشیه‌ها و عمل به تصمیمات ستادهای عالی کشور بایستی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز