خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس گیلان خبر داد:

استقرار 50 پلیس در مقرهای گردشگری عیدنوروز 92 گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۵۸

جلوگیری از استقرار چادرهای انفرادی مسافران در مناطق خلوت استان،نظارت برعملكرد دستگاههای خدماتی، تشدید فعالیت گشت های محسوس و نامحسوس در مراكز گردشگری و رفاهی از جمله برنامه های پلیس استان در نوروز 92 است.

 ایلنا- رئیس پلیس گیلان از استقرار  50 پلیس ثابت و سیار در مقرهای گردشگری  و نیز استقرار 5 كاروان پلیس راه در نوروز 92 این استان خبر داد.

  به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، ابراهیم قائد رحمتی در نشست امروز یکشنبه ستاد  دائمی تسهیلات سفرهای گیلان،جلوگیری از استقرار چادرهای انفرادی مسافران در مناطق خلوت و هدایت و راهنمایی آنان دراستفاده از كمپ های عمومی استان،از دیگر برنامه های فرماندهی انتظامی گیلان در نوروز 92 عنوان کرد.

به گفته وی نظارت برعملكرد دستگاههای خدماتی، تشدید فعالیت گشت های محسوس و نامحسوس در مراكز گردشگری و رفاهی، برگزاری جلسات مستمر با دستگاههای امداد و نجات، دستگاه قضایی، سپاه قدس برای امنیت بهتر و بیشتر در ایام تعطیلات از دیگر برنامه ها در طول این مدت خواهد بود.

این مسئول در پایان،ترمیم علایم هشدار دهنده در معابر و جاده ها و تهیه و توزیع بروشور هشدارهای انتظامی از اهم فعالیت این نهاد انتظامی  گیلان در ایام نوروز 92 ذکر  كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز