خبرگزاری کار ایران

از فصل قبل خیلی‌ بهتریم

شرایط ستاره‌های پدیده و اردوی ترکیه در گفتگو با رضا مهاجری

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۵۷۱

سرمربی پدیده گفت: امروز اولین دیدار تدارکاتی خود را در ترکیه به انجام می رسانیم.

رضا مهاجری در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت پدیده در اردوی ترکیه اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم و خودمان را مهیای آغاز رقابت های لیگ برتر می کنیم.

وی در ادامه افزود: امروز یک بازی دوستانه با تیمی لیگ برتری از کامرون داریم. این دیدار آغاز چهار دیدار تدارکاتی ما در اردوی ترکیه است.

سرمربی پدیده درباره گرمای هوا بیان داشت: هوا به طرز غیر منتظره ای در اینجا گرم است. دو سال پیش که آمدیم هوا خیلی سرد بود و گرمکن خریدیم اما الان حدود 35 درجه بالای صفر است. البته گفته شده که فردا هوا رو به خنکی می رود.

وی همچنین تصریح کرد: با تیم زیر 23 سال عمان، یک تیم لیگ برتری از لیبی هم دیدار می کنیم و در نهایت آخرین بازی ما که سنگین هم خواهد بود با یک تیم از لیگ برتر ترکیه یا یک تیم هلندی خواهد بود.

وی همچنین اذعان داشت: خدا را شکر نفرات ما تقریبا تکمیل شده اند. خانزاده هم به اردوی ما ملحق شد و شرایط خوبی هم دارد. به تازگی تنها زامهران به دلیل مشکلات مالی از جمع ما جدا شد.

سرمربی پدیده درباره آخرین وضعیت دیارا سوبا خاطرنشان کرد: این بازیکن با ما قرارداد دارد و باید برگردد. فعلا بر سر مسائل مالی در حال مذاکره هستیم.

مهاجری در پایان گفت: نسبت به فصل قبل تیم بهتری داریم اما اصلا نمی خواهیم مانند فصل پیش، پیش بینی خاصی داشته باشیم. ممکن است اتفاقات عجیب رخ دهد. اگر یادتان باشد ما در برهه ای نزدیک به 10 بازیکن مصدوم داشتیم و در برهه ای دیگر با 5 برد پیاپی به کسب سهمیه نزدیک شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز