خبرگزاری کار ایران

نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

قبول دارم که باید از ظرفیت مساجد بیشتر استفاده کنیم

کد خبر : ۵۰۶۳۵

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت ساختار و تعاملات میان مساجد و تمام سازمان‌ها گفت: قبول دارم که از این ظرفیت باید بیشتر استفاده کنیم.

ایلنا: محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مساجد و شبکه این نهاد و کانون‌های فرهنگی واقعاً یکی از شبکه‌های بی‌نظیر در دنیا هستند و بسیاری از اندیشمندان و تحلیلگران غربی معتقدند که مساجد یک سرمایه اجتماعی هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستادخبری بیستمین سالگرد تاسیس ستادعالی هماهنگی و نظارت بر کانونهای مساجد کشور، وی افزود: ظرفیت مساجد بسیار بالاست و از این ظرفیت به طور کامل استفاده نشده و بخش کمی از آن مورد استفاده قرار گرفته است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی باید کار تطبیقی برای بهره گیری از ظرفیت مساجد انجام شود و قبول دارم که از این ظرفیت باید بیشتر استفاده کنیم.

باهنر تصریح کرد: در ظرف ۷ الی ۸ سال اخیر در مجلس هم سعی کردیم ان مقداری که به بودجه مربوط می‌شود را کمک کنیم اما بخشی از مشکلات مربوط به بودجه نیست و نیازمند تقویت ساختار و تعاملات میان تمام سازمانهاست.
وی گفت: در مورد استفاده از ظرفیت مساجد نمی‌توان سیاه و سفید نگاه کرد و باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز