خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

آینده اقتصادی کردستان قطعاً امید بخش است

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۳۳۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه وضعیت اقتصادی کشور در سال 1396 قطعاً امید بخش خواهد بود، گفت: خوشبختانه وضعیت اعتباری استان نیز در سال جاری جهش قابل توجهی داشته و این بیانگر نگاه ویژه دولت به استان است.

به گزارش ایلنا، بهرام نصراللهی زاده در حاشیه دیدار اعضای انجمن پیمانکاران عمرانی استان کردستان با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت و توان بخش خصوصی برای توسعه استان از مهمترین سیاست های دولت است، اظهار کرد: دولت نیز خود را موظف به تقویت بخش خصوصی و تسهیل شرایط برای نقش آفرینی بیشتر و تسهیل مشارکت این بخش می داند.

وی افزود: توسعه به کمک بخش خصوصی اتفاق می افتد و دولت ها به تنهایی قابلیت تحقق توسعه همه جانبه را ندارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاطر نشان کرد: شرکت های مشاور و پیمانکاران از مجموعه های عمده و توانمند بخش خصوصی با توان فنی و اجرایی بالا به شمار می آیند که وجود هماهنگی و انسجام بیشتر در میان این بخش ها می تواند بر توان و اراده اجرایی آنان بیفزاید.

 نصراللهی زاده گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از نقش آفرینی نهادهای غیر دولتی توانمند و اثرگذار در توسعه استان استقبال و تلاش می کند شرایط را به نفع بخش خصوصی بیشتر تسهیل کند.

وی در مورد نظرات جامعه پیمانکاران در خصوص برگزاری مناقصات در دستگاهها  نیز گفت: سیاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بر شفافیت است و از نگاه این سازمان در برگزاری مناقصات و واگذاری پروژه های دولتی باید شرایط رقابت عادلانه و سالم برای همه متقاضیان فراهم شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: کارگروه های پیمان و ضوابط فنی، نظارت، آموزش و ترویج ضوابط نظام فنی و اجرایی و کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت در شورای فنی استان فعال تر شده اند و نمایندگان بخش خصوصی نیز در این کارگروه ها عضو و حضور مستمر و موثر دارند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی کشور در سال 1396 قطعاً امید بخش خواهد بود، گفت: خوشبختانه وضعیت اعتباری استان نیز در سال جاری جهش قابل توجهی داشته است و این بیانگر نگاه ویژه دولت و البته استحقاق استان کردستان است.

نصراللهی زاده خواستار آن شد که دستگاههای اجرایی و از جمله ادارات مالیاتی و بیمه ای تعامل و همکاری بیشتری با جامعه پیمانکاری استان داشته باشند و برای تقویت این بخش از بدنه اجرایی جامعه بیشتر تلاش کنند.

همچنین در این دیدار لوح تقدیر کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران به پاس حمایت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از جامعه پیمانکاری به ریاست سازمان تحویل شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز