خبرگزاری کار ایران

کارگران «نساجی پاکان» ۴۰ نفر شدند/ نگرانی باقیمانده‌ها از تعطیلی احتمالی

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۳۲۶

از ۲۳۰کارگر کارخانه «نساجی پاکان» تنها ۴۰ کارگر باقی‌مانده‌اند، مشکل تامین نقدینگی باعث تعدیل تدریجی کارگران شد.

شماری از کارگران کارخانه نساجی پاکان در تماس با ایلنا گفتند: تا یک دهه پیش بیش از ۲۳۰کارگر در این کارخانه نساجی مشغول کار بودند اما با به حداقل رسیدن تدریجی فعال خطوط تولیدی تنها۴۰کارگر در این کارخانه باقیمانده‌اند.

از قرار معمول بیشتر کارگران این واحد صنعتی درقالب اجرای مقررات بازنشستگی و یا خاتمه قرارداد تعدیل شده‌اند.

به گفته کارگران، فعالیت این کارخانه که از  حدود ۵۰ سال پیش برای تولید محصولات ریسندگی وبافندگی  تأسیس شده بود مانند سایر واحدهای صنعتی با مشکل تامین نقدینگی مواجه است.

این منابع کارگری با بیان اینکه این واحد در زمینه فروش و سفارش محصولات تولیدی مشکلی ندارد تصریح کرد: بخش عمده مشکلات این واحد تولیدی به مطالبات دارایی وتامین اجتماعی باز می‌گردد و در این بین پافشاری اداره دارایی برای وصول طلب معوقه باعث نگرانی کارگران باقیمانده از بابت آینده شغلی شده است.

وی ضمن بیان اینکه هر چند تلاش مدیریت فعلی کارخانه نساجی پاکان را برای از سر پا نگه داشتن کارخانه درخور توجه است، اظهار داشت:  از مدتها قبل مدیران این کارخانه در راستای نجات این  واحد بحران زده  از دولت در خواست دریافت تسهیلات کرد که هنوز با این درخواست موافقت نشده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز