خبرگزاری کار ایران

از حضور بختیار رحمانی خوشحال شدم

حمودی: هیچ وقت پیراهن شماره 7 را بر تن نمی کنم

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۳۱۶

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم دو بازی تدارکاتی را نیز انجام دادیم و این روزها در اردوی کردان حضور داریم تا به هماهنگی کامل برسیم.

علی حمودی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت:‌ شرایط خوبی داریم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم دو بازی تدارکاتی را نیز انجام دادیم و این روزها در اردوی کردان حضور داریم تا به هماهنگی کامل برسیم.

وی درباره شکست پیکان در بازی‌های تدارکاتی افزود:‌ بازی‌های تدارکاتی برای هماهنگی بیشتر است و برد و باخت مهم نیست ما در این دو بازی از بازیکنان جوان‌مان استفاده کردیم و کادر فنی دنبال محک زدن آنها بود.

حمودی در خصوص حضور بختیار رحمانی در پیکان بیان داشت: من خیلی خوشحال شدم که بختیار به پیکان آمد هم در فولاد و هم در تراکتورسازی با او همبازی بودم و قطعا حضور او در ترکیب پیکان به ما کمک می‌کند.

وی درباره اینکه چرا رحمانی در استقلال جواب نداد، خاطرنشان کرد: استقلال در ابتدای فصل گذشته تغییرات زیادی در بازیکنان خود داشت که باعث شد نیم فصل اول را به همین دلیل از دست بدهد اگر استقلال نتیجه می‌گرفت بازی بختیار بیشتر به چشم می‌آمد.

وی درباره اینکه پوشیدن پیراهن شماره 7 توسط بختیار چقدر تاثیرگذار بود بیان داشت: این پیراهن بر تن بازیکنان محبوبی چون فرهاد مجیدی بوده که هواداران استقلال از او خاطرات خوبی  دارند اما اگر من بودم هیچ وقت این پیراهن را بر تن نمی‌کردم.

حمودی در پایان در خصوص جدایی چند بازیکن پیکان و تاثیرآنها گفت: مطمئن باشید جوان‌های خوبی جذب تیم شدند مگر همین منشا را فصل قبل کسی می‌شناخت او یک بازیکن معمولی بود و بازی کرد و همه او را شناختند. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز