خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد:

کانون‌های مساجد زمینه‌ساز تربیت نیروهای معتهد است

کد خبر : ۵۰۶۳۱

علاوه بر رونق مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند موجب تربیت نیروهای فعال در عرصه فرهنگ و هنر کشور شود.

ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد موجب رونق مساجد می‌شود، گفت: کانون فرهنگی هنری‌های مساجد موجب تربیت نیروهای معتهد و معتقد برای آینده کشور می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری بیستمین سالگرد تاسیس کانون های مساجد، سیدمحمد حسینی با اشاره به اینکه تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری در جوار مساجد می‌تواند منجر به رونق بیشتر مساجد شود، گفت: علاوه بر رونق مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند موجب تربیت نیروهای فعال در عرصه فرهنگ و هنر کشور شود تا در آینده این نیرو‌ها، نیروهایی متعهد، معتقد و باورمندی که بتوانند آثاری را تولید کنند، باشند و در جهت فرهنگ اصیل و اهداف والا تلاش کنند.
وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به اینکه می‌توان از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی کشور نام برد، اظهار کرد: این مراکز با ۱۵ هزار پایگاه در کشور تأثیرگذاری‌ بسیار بالایی در کشور دارد.

حسینی ادامه داد: تاکنون هم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منشا خیر و برکت برای کشور بودند و یک الزام قانونی نیز در همین زمینه است که باید ۲۵ در صد مساجد کشور تا پایان برنامه پنجم توسعه دارای کانون فرهنگی هنری شوند که ما نیز باید این وظیفه قانونی را برای اجرا دنبال می‌کنیم.
وی گفت: تربیت کادر، نیروی انسانی و انسان‌سازی کار بسیار مهم و ارزشمندی است که در این مراکز دنبال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز