خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

نیروهای انتظامی و امنیتی مانع از برگزاری تجمع سپرده‌گذاران کاسپین و آرمان مقابل مجلس شدند

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۲۱۵

همزمان با برگزاری جلسه کمیسیون اصل نود به‌منظور رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذاران موسسه‌های مالی کاسپین و آرمان، تعدادی از این سهام‌گذاران خواستار برگزاری تجمع مقابل مجلس بودند که با حضور نیروهای انتظامی و امنیتی از برگزاری این تجمع ممانعت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، درحالی که قرار است امروز جلسه رسیدگی به موضوع موسسات اعتباری به‌ویژه کاسپین و آرمان با حضور مسئولان ارشد بانک مرکزی، دادستانی، ناجا، ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و سازمان بازرسی کل کشور در کمیسیون اصل نود، تشکیل شود و وزیر اقتصاد پاسخگوی سوالات نمایندگان در این رابطه باشد، تعدادی از سهام‌گذاران این موسسه‌های مالی و اعتباری قصد داشتند مقابل ساختمان مجلس تجمع کنند که نیروهای انتظامی و امنیتی مانع از برگزاری این تجمع شدند.

همزمان نیروهای انتظامی با حضور در تمامی خیابان‌های اطراف مجلس با سپرده‌گذارانی که خواهان تجمع مقابل مجلس بودند از آنها خواستند مقابل ساختمان پارلمان تجمع نکنند.

به گزارش ایلنا، در پی حمله تروریستی ۱۷ خردادماه به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، پوشش امنیتی مجلس چندبرابر شده و از آن تاریخ تاکنون نیز اجازه برگزاری هیچ تجمعی مقابل مجلس صادر نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز