خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان:

استان زنجان دارای ظرفیت توسعه علوم ریاضیات در کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۵۳

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، توجه به علوم ریاضیات را بسیار مهم اعلام کردوگفت:توسعه علوم ریاضیات در زنجان توسعه علمی استان را به همراه دارد که در این راستا باید این علم مورد توجه قرار گیرد.

زنجان ـ ایلنا: رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: احداث خانه ریاضیات به صورت مستقل رشد علمی استان را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگا ایلنا از زنجان، رسول خدابخش رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، ظهر امروز یکشنبه (6اسفند) در جلسه هیات امناء ریاضیات استان گفت: بدلیل قرار گرفتن خانه ریاضیات در فضای مجموعه مرکز دانشگاه مشکلاتی در نوع وارائه خدمات این خانه بوجود آمده است.

خدابخش اظهار داشت: در استان نخبگان بی شماری در رشته های علوم پایه وجود دارد که متاسفانه در این راستا اطلاع رسانی خوبی انجام نشده است.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: احداث خانه ریاضیات به صورت مستقل رشد علمی استان را به دنبال دارد.

خدا بخش تاکید کرد: خانه ریاضیات برای عموم مردم است و در این راستا ساخت این خانه در خارج از مرکز دانشگاه ارتباط این مرکز با دانش آموزان و اقشار مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: در راستای تقویت خانه ریاضیات در استان باید آموزش وپرورش و شهرداری که یک نهاد مردمی و خود جوش هشتند تعامل لازم برای احداث خانه ریاضیات را با دانشگاه داشته باشند و برنامه ریزی های لازم را دردستور کار جدی خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان افزود: استان زنجان ظرفیت و پتانسیل لازم برای توسعه علوم ریاضیات را دارد که در این راستا باید از کلیه طرفیتها به نحو احسن استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز