خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش:

ساختار جدید سازمان مدارس غیردولتی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۹۹

در ساختار جدید، چهار مدیریت تخصصی تحت عناوین؛ مدیریت حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد، مدیریت امور اداری، مالی و ذیحسابی، مدیریت امور شورا‌ها و مدیریت آموزش از راه دور لحاظ شده است.

ایلنا: معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده از ابلاغ ساختار جدید این سازمان از سوی معاونت منابع انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرشته حشمتیان با بیان اینکه در اردیبهشت ماه ۹۰ با تجمیع چند حوزه مرتبط با امور خانواده، سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده تشکیل شد، افزود: این سازمان در راستای سیاست‌های وزیر آموزش و پرورش به اجرای برنامه‌ها مشغول شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای ماموریت‌های محوله، مطالعات لازم در خصوص ساختار متناسب با ماموریت‌ها صورت گرفت، افزود: اهمیت و گستره ماموریت‌ها و حوزه‌های تخصصی این سازمان و ضرورت بازنگری در ساختار سازمانی، از جمله دلایل توجیهی برای ارتقای جایگاه مدیران این سازمان بود تا به توسعه مشارکت موثر آحاد مردم و همراهی خانواده‌ها با آموزش و پرورش کمک شایانی شود.

حشمتیان با بیان اینکه نمودار‌ها و ساختار سازمانی پیشنهادی به وزیر آموزش و پرورش و معاونت منابع انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری ارایه شد، تصریح کرد: در ‌‌نهایت با عنایت‌های وزیر آموزش و پرورش و همکاری معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، ساختار تشکیلاتی این سازمان توسط معاونت منابع انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری با ۱۳۰ پست سازمانی تصویب و در ۱۴ بهمن ماه ۹۱ برای اجرا به این سازمان ابلاغ شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده، با اشاره به تفاوت‌های ساختار جدید با ساختار گذشته، تصریح کرد: ساختار قبلی با مجموع ۶۰ پست سازمانی دارای دو معاونت همسطح با مدیرکل بود و در زیر مجموعه هر معاونت، سه مدیریت همسطح با معاون مدیرکل لحاظ شده بود، امادر ساختار جدید، جایگاه حوزه‌های تخصصی ارتقا یافته و چهار مدیرکل تحت عناوین اداره کل مدارس و مراکز غیر دولتی، دفتر مراکز پیش دبستانی، دفتر برنامه ریزی انجمن‌های مدارس وآموزش و مشاوره اولیا و دفتر امور زنان و خانواده تعریف شده است.

حشمتیان افزود: در ساختار جدید، چهار مدیریت تخصصی تحت عناوین؛ مدیریت حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد، مدیریت امور اداری، مالی و ذیحسابی، مدیریت امور شورا‌ها و مدیریت آموزش از راه دور لحاظ شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده، گفت: با توجه به ساختار جدید، انتصاب و صدور ابلاغ جدید مدیران سازمان، براساس برنامه‌های اخذ شده، تصمیم گیری خواهد شد که این موضوع در مرحله بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز