خبرگزاری کار ایران

در دومین روز انجام شد؛

دیدار علی ربیعی با وزیر محیط زیست و انرژی کرواسی

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۹۲۵

وزیر کار در دومین روز از سفرش به کرواسی با 'تامیسلاو کوریچ' وزیر محیط زیست و انرژی کرواسی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی با ابراز خرسندی از مناسبات میان دو کشور بر افزایش روابط سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی با کرواسی تاکید کرد.

وی مبادلات اقتصادی و تجاری را زمینه ساز صلح و دوستی و یکی از راه های گسترش فرهنگ و ارتباطات در میان کشورها دانست و آمادگی خود را برای افزایش حجم مبادلات اقتصادی و اجتماعی میان دو کشور اعلام کرد.

'تامیسلاو کوریچ' وزیر محیط زیست و انرژی کرواسی نیز سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راس هیات اقتصادی و اجتماعی را به این کشور بسیار بااهمیت ارزیابی کرد و گفت: بخش خصوصی کرواسی آمادگی دارد همکاری های اقتصادی خود را با طرف ایرانی گسترش دهد.

وی افزود: یکی از راه های گسترش مبادلات اقتصادی همکاری دو کشور در زمینه بنادر است که در این باره آمادگی ورود کالاهای صادراتی ایران به اروپا را داریم.

همکاری متقابل دو کشور در زمینه تامین انرژی الکتریکی یکی دیگر از زمینه ها ی مورد بحث دو طرف بود.

در ادامه این نشست مشترک، گزارشی از وضعیت تولید برق و برنامه های توسعه این صنعت از سوی نمایندگان کشورمان ارائه و راه های گسترش همکاری و فرصت های سرمایه گذاری در صنعت برق ایران مطرح شد.

وزیر محیط زیست و انرژی کرواسی برنامه های ایران برای افزایش تولید برق و نیز آموزش نیروی انسانی متخصص را از نشانه های برنامه ریزی مدون در توسعه صنعت برق کشور دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز