خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه عکس قاب دانش برگزار می‌شود

کد خبر : ۵۰۴۸۵

بر‌ترین عکس‌های خبری رسانه‌های کشور که با محور تولید علم گرفته شده‌اند، در حاشیه اولین نمایشگاه نشریات تخصصی به نمایش در می‌آید.

ایلنا: تمام عکس‌های این نمایشگاه، از عکاسان حرفه‌ای و خبری خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خبری کشور خریداری شده است و طی هفت روز کاری نمایشگاه، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه نشریات تخصصی، عکس‌هایی از پیشرفت فناوری‌های فضانوردی، تکنولوژی ساخت هواپیما، عکس‌هایی در حوزه علوم انسانی و هنر، فعالیت‌های پژوهشکده رویان در امر شبیه سازی، پیشرفت‌های علمی در زمینه سلول‌های بنیادین و دیگر موضوعاتی که به عنوان ثمره علمی و فناوری کشور تلقی می‌شود، در این نمایشگاه به روی دیوار خواهد رفت.
کمیته برگزاری نمایشگاه به دلیل محدودیت فضای نمایشگاهی تنها می‌تواند ۲۰ تا ۳۰ عکس بر‌تر را در حوزه‌های مختلف انتخاب کند.
نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۴ اسفند به مدت یک هفته در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بیش از یکصد نشریه تخصصی در حوزه‌های مختلف علوم و معارف برای نخستین بار در یک نمایشگاه واحد گردهم می‌آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز