خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد

جمع‌آوری ادوات جنگی در شهرکرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۲۶

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری گفت: بحث محتوادهی و جمع‌آوری ادوات جنگی و فضاسازی محیطی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همزمان با ساخت سازه آن در حال پیگیری است.

به گزارش ایلنا  عباس عباسی در حاشیه تخلیه ادوات زرهی به جا مانده از دفاع مقدس در محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در حال ساخت استان، گفت : بحث محتوا دهی و جمع‌آوری ادوات جنگی و فضاسازی محیطی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همزمان با ساخت سازه آن در حال پیگیری است.

وی گفت: سعی داریم با حداکثر توان بحث محتوادهی و چینش داخلی و بیرونی و محوطه‌آرایی این مرکز را همزمان با ساخت سازه پیش ببریم تا هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم فرهنگی و معنوی باشیم.

وی ادامه داد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در کنار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، کار تدوین دایره‌المعارف دفاع مقدس استان،  چاپ سالانه بیش از 30 عنوان کتاب دفاع مقدس، تدوین نقش استان در جنگ تحمیلی، تاریخ شفاهی دفاع مقدس و  ...را  با همین جدیت پی‌گیری می‌کند، تا بتواند در حفظ میراث گران‌بهای رزمندگان و شهدا و نشر ارزش‌های والای این فرهنگ عاشورایی وظیفه خود را انجام داده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز