خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب اعتدال و توسعه شهرستان ماهشهر در واکنش به حوادث مراسم روز قدس در تهران

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۲۹۴

حزب اعتدال و توسعه شهرستان بندر ماهشهر با صدور بیانیه ای، توهین به ریاست جمهوری در مراسم روز قدس در تهران را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن بیانیه حزب اعتدال و توسعه شهرستان بندر ماهشهر، به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سالهاست که میراث گرانبهای رهبر بی بدیل جمهوری اسلامی و امام شهیدان حضرت امام خمینی قدس سره الشریف ، به حبل المتین و ریسمانی ناگسستنی برای اتحاد مسلمانان جهان و نمادی از آگاهی و بصیرت ایرانیان در برابر نقشه های استعمار و دستگاههای اطلاعاتی آنان تبدیل شده است.

پیروزی چشمگیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت که با تمام وجود به صحنه آمدند و ایثارگرانه و نجیبانه از جریان اعتدال و اصلاح حمایت نمودند تمام نقشه ها و سناریو های جریان افراطی ریا و تزویر و عوامل نفوذی در داخل و حلقه شوم ارتجاع و استعمار در خارج را بی اثر کرده است.

جریانی که در داخل با مکر تمام بدنبال چپاول منابع کشور بوده است و در خارج با نگاه انزوای ایران بدنبال کم اثر کردن برجام، بزرگترین پیروزی دیپلماتیک تاریخ منطقه، بوده است. دو جریانی که همواره مانند دو لبه قیچی که حرکتی به ظاهر مخالف دارند در نقطه هدف متحد و شریک می شوند. جالب است که در فاصله فقط چند روز ، این دو جریان، عامل دو حرکت علیه امنیت ملی می شوند که هر دو پایه های اقتدار نظام، جمهوریت و امنیت ملی ما را نشانه رفته است.

ما آنچه را که در روز جمعه دوم تیر۹۶ رخ داده است در راستای حوادث تروریستی تهران می دانیم که توسط عده ای اجیر شدگان ناآگاه و بصورت مدیریت شده(محسوس یا نامحسوس) همزمان دو میراث گرانبهای امام خمینی (ره) را هدف قرار داده است:

۱- " رای ملت"  که یک بار دیگر تبلور آنرا در ۲۹ اردیبهشت همه جهانیان دیدند و ملت مسلمان ایران ثابت کردند که تا عرصه عقلانیت و انتخابات هست بر این مسیر خواهند بود. همان مسیری که رهبر فقید انقلاب آنرا به عنوان "میزان"و شاخص معرفی کرده بود. توهین به رئیس جمهور توهین به انتخاب میلیونها ایرانی آگاه و مسلمان می باشد که بدنبال توسعه و سرافرازی مملکت با حرکت در مدار اعتدال می باشند.

۲- "وحدت مسلمانان "و آزادگان که  همواره در روز قدس به اوج شکوه و هماهنگی و هماوایی می رسید و با شعاری واحد، رودخانه خروشان آزادیخواهی و حق طلبی مسلمانان جهان را نشان می داد.

منفعت اصلی این حاشیه سازی های تصنعی، قبل از همه در سبد صهیونیست ها و کشورهای مرتجع منطقه خواهد رفت و البته هرگز نخواهد توانست رئیس جمهور مقتدر و فرهیخته را به حاشیه بکشاند.

صحنه های مشمئز کننده توهین به رئیس جمهور در روز قدس، در راستای حوادث تروریستی تهران است و امنیت ملی را نشانه می رود.

حزب اعتدال و توسعه شهرستان ماهشهر ضمن اعلام انزجار از این حرکات هنجارشکنانه، از وزیر محترم کشور و دستگاههای امنیتی تقاضا می کند که هر چه سریعتر نسبت به معرفی عاملان و آمران این حرکات غیراخلاقی، غیر حرفه ای و آشوبگرانه،که چهره جمهوری اسلامی را در جهان خدشه دار می کند، به مردم شریف و مسلمان ایران اقدام نموده و از راههای قانونی برخورد قاطع نماید. گروههای سیاسی که انتخابات را به رقیب واگذار کرده اند نیز باید بپذیرند که انتخابات تمام شده است و به آسیب شناسی درون تشکیلاتی خود پرداخته ودلایل عدم اقبال عمومی مردم نسبت به شعارهای مطرح شده و برنامه های ارائه شده خویش را بررسی نموده و به بازیافت خویش بپردازند و آماده رقابت ۱۴۰۰ شوند. و اگر ذره ای دل در گرو خدمت به این مرز و بوم دارند آرامش جامعه را با دعوت به همدلی و اتحاد همه نیروها ،ارتقاء بخشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز