خبرگزاری کار ایران

پیشکسوتان سپیدرود قهرمان جام رمضان (عکس)

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۲۸۸

رقابت های فوتبال پیشکسوتان جام رمضان با قهرمانی تیم سپیدرود رشت تیم به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی باشگاه سپیدرود، از سری مسابقات جام رمصان در رده پیشکسوتان استان که با شرکت هشت تیم در زمین چمن پارک شهر رشت برگزار شد، در طی دوازده شب و شانزده مسابقه  تیم سپیدرود رشت موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها گردید.

بنابر این گزارش بازی های نیمه نهایی این دوره از مسابقات طی روزهای دوشنبه ۲۹ و سه شنبه ۳۰ خرداد در زمین چمن پارک شهر رشت برگزار شد که در روز نخست شهرداری رشت در وقت اصافه در حالی که یک بر یک با حریف کلاچایی خود مساوی بود با به ثمر رساندن دو گل دیگر سه بر یک مسابقه اول را به نفع خودش به پایان برد و به فینال این مسابقات رسید.

پیشکسوتان سپیدرود قهرمان جام رمضان (عکس)

در بازی دوم سه شنبه ۳۰ خرداد تیم پیشکسوتان سپیدرود موفق شد با گل های نیمه نخست سعید متقی طلب و حسین مشکین زر حریف لاهیجانی خود را شکست دهد تا در فینال رقیب شهرداری رشت شود و لاهیجان با کلاچای در روز پنجشنبه بازی رده بندی را برگزار نمایند.

از حاشیه های جالب بازی سپیدرود و لاهیجان حضور کاپیتان سهیل حق شناس داین مسابقه و استقبال چشمگیر هواداران و خانواده های بازیکنان دو تیم بود.

دو تیم لاهیجان و چابکسر در روز پنجشبه برگزار کننده مسابقه رده بندی این بازیها بودند که در پایان تیم چابکسر در حالی که تا ۲۰دقیقه آخر بازی با سه گل از لاهیجان عقب بود بازدن چهار گل برنده این مسابقه شد و به مقام سوم این رقابت ها رسید.

پیشکسوتان سپیدرود قهرمان جام رمضان (عکس)

در روز آدینه و در بازی فینال این رقابت ها دو تیم سپیدرود و شهرداری رشت رو در روی هم قرار گرفتند.

دیدار دو تیم در طول دو نیمه ۳۵ دقیقه ای بدون گل مساوی خاتمه یافت تا دو تیم در دو وقت اصافه ده دقیقه ای دوباره بازی کنند. در ده دقیقه اول توپی از خط دروازه ها رد نشد اما در ده دقیقه دوم وقت اضافه و در سه دقیقه پایانی این مسابقه اتفاقات جالبی رخ داد.

تیم شهرداری سه دقیقه قبل از سوت پایان مسابقه با ضربه سر ماهیچی به زیبایی دروازه هادی راستی دروازه بان سپیدرود را باز کرد و در حالی که داور آماده زدن سوت پایان مسابقه بود مهران اقاخانی مدافع پیش تاخته سپیدرود گل تساوی سپیدرود را به ثمر رساند تا بلافاصله بعد از زدن گل تساوی سوت پایان بازی به صدا در آید.

بازی به صربات پنالتی کشیده شود که در ضربات پنالتی سپیدرود با نتیجه پنج بر چهار به برتری رسید و به مقام قهرمانی دست یافت نکته جالب این بود که آقاخانی زننده گل تساوی سپیدرود زننده پنالتی آخر تیم سپیدرود هم بود.

از حاشیه های جالب این دیدار حضور هفت بازیکن قدیمی تیم سپیدرود در ترکیب تیم شهرداری رشت بود، که در کمال دوستی و همدلی در یک جدال جدی رو به روی حریف خود به میدان رفتند.

از چهرهای مطرح دو تیم می توان به حضور حجت طاهری، سیروس صحراگرد، علی براری، اسماعیل زاهد ویشکاهی، حسن ماهیچی در ترکیب شهرداری و رسول حقدوست، حسین مشکین زر، اردشیر یعقوب زاده، حسن حاجی پور، رضی مودب پور، شهرام گودرزوند درترکیب سپیدرود اشاره کرد.

پیشکسوتان سپیدرود قهرمان جام رمضان (عکس)

سعید متقی طلب به خاطر اعتراص به داور در مسابقه با لاهیجان با کارت قرمز مواجه شد تا بازی فینال را از دست بدهد و سپیدرود از داشتن یک مهره کلیدی و گل زن خودش دربازی فینال محروم باشد. متقی طلب در نهایت با ۵ گل زده اقای گل مسابقات شد.

از مهمانان ویژه مسابقه فینال می توان به مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، فاطمه شیرزاد، موسوی روژان و عاقل منش اعضای فعلی و آتی شورای شهر رشت، مهرشاد پورفخریان عضو اسبق و مدیرعامل سابق سپیدرود، احمد صومی و مجید جهانپور از سرمربیان پیشن سپیدرود و بسیاری از چهره های قدیمی و خاک خورده فوتبال اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز