خبرگزاری کار ایران

همزمان در ۳ شهرستان استان سمنان آغاز شد/

نمایش 103 فیلم در جشنواره بین المللی فیلم رشد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۹۲

آیین آغازین چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد استان سمنان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان و معاونان وی، جمعی از مسوولان، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنان در سینما ابریشم شهرستان گرمسار برگزار شد.

ایلنا - سمنان: محمد بناییان سفید مدیر کل اموزش و پرورش استان سمنان در آیین آغازین این جشنواره به اهداف مترتب بر فیلم های تربیتی رشد پرداخت.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، بناییان سفید گفت: فیلم رشد اثر بخشی مطلوبی بر یادگیری دانش آموزان دارد و تاکید کرد: دانش آموزان استان باید از برگزاری جشنواره فیلم رشد در استان سمنان حداکثر استفاده را داشته باشند.
همچنین مسئول برگزاری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد در استان سمنان از اکران 103فیلم در جشنواره بین المللی فیلم رشد استان از پنجم لغایت 10 اسفند ماه خبر داد.
سید محمد رضا نورانی تصریح کرد: این جشنواره با میزبانی شهرستان های گرمسار، شاهرود و مهدیشهر برگزار می شود.
وی مهمترین اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد را آشنایی با شیوه های نوین یاددهی و یادگیری، تبادل فرهنگی و هنری بین کشورهای جهان و ایران، تشویق و ترغیب هنرمندان و دانش آموزان استان جهت تولید فیلم های آموزشی و تربیتی، آگاهی معلمان و اولیاء دانش آموزان از تحولات و نوآوری علمی و آموزشی و تربیتی ایران وجهان برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز