خبرگزاری کار ایران

انصاری:

پشت صحنه توهین به رییس‌جمهور عناصر اسراییل و منافقان هستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۸۳۵

معاون حقوقی رئیس جمهور، شعار علیه رئیس‌‌جمهور منتخب ملت و توهین به او را ایستادن در برابر جمهوریت نظام و شعار علیه ملت ایران دانست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مجید انصاری در خصوص برخی شعارها که در راهپیمایی روز قدس علیه رئیس‌جمهور و دیگر اعضای کابینه دولت سر داده شد، اظهار کرد: شعار علیه رئیس‌جمهور منتخب ملت و توهین به ایشان، ایستادن در برابر جمهوریت نظام و شعار علیه ملت ایران است.

وی ادامه داد: متأسفانه در نمایش وحدت و یکپارچگی ملت ایران و همه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس در برابر رژیم اشغال‌گر صهیونیستی و دشمنان ملت ایران، عده‌ای دانسته یا نادانسته در جهت منافع اسرائیل و آمریکا و حکام مزدور سعودی اقدام به شعارهای تفرقه‌افکنانه و توهین‌آمیز کردند.

انصاری با تأکید بر اینکه بی‌تردید پشت صحنه این اقدامات خلاف منافع و امنیت ملی عناصر نفودی اسرائیل و منافقین قرار دارند، تصریح کرد: مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و قضایی کشور باید به شناسایی و برخورد قاطع با آنها بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر پرهیز از دوقطبی کردن جامعه، عده‌ای همچنان در فضای رقابت‌های انتخاباتی و عصبانی از رای مردم با توهین به رئیس‌جمهور منتخب ملت در حقیقت از مردم انتقام می‌گیرند و خوراک تبلیغاتی مناسب برای رسانه‌های بیگانه را فراهم می‌کنند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور که با جماران گفت‌وگو کرده است، در پایان اظهار کرد: البته تجربه نشان داده است که این دسته از اقدامات قطعا به زیان آنان و موجب بیداری بیشتر ملت و حمایت جدی‌تر مردم از رئیس‌جمهور خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز