خبرگزاری کار ایران

رحیمی در ستاد راهبری توسعه استان خوزستان:

مشكلات خرمشهر و آبادان هنوز جبران نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۸۲

مسوولین استان باید همه تلاش و همت خود را بکار گیرند تا این ظرفیت‌ها فعال شود چرا که آثار آن برای تمام مردم قابل مشاهده خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه استان خوزستان برای تمام کشور دارای اهمیت ویژه‌ای است گفت: هرکاری که در خوزستان انجام می‌شود، در حقیقت برای کل کشور است و باید با نگاه ملی در این استان فعالیت شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا رحیمی شامگاه شنبه در جریان سفر به استان خوزستان در جلسه ستاد راهبری توسعه استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات بی‌نظیر موجود در این بخش از کشور اظهار داشت: مسوولین استان باید همه تلاش و همت خود را بکار گیرند تا این ظرفیت‌ها فعال شود چرا که آثار آن برای تمام مردم قابل مشاهده خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس خسارت و آسیب‌های فراوانی به خرمشهر و آبادان وارد شده است، افزود: این دو شهرستان دارای مشکلاتی هستند که بعد از گذشت سال‌ها هنوز جبران نشده و برخی آثار ناشی از جنگ هنوز پا برجاست که باید با نگاه ویژه نسبت به رفع مشکلات این مناطق اقدام کنیم.

رحیمی خاطر نشان کرد: مردم خرمشهر و آبادان مردمانی صبور، زحمت کش و بزرگواری هستند که برای دفاع از آب و خاک کشور خسارات زیادی دیده‌اند و امروز بر همه مسوولین لازم است که برای جبران از خودگذشتگی‌های همه مرم استان خوزستان، زمینه توسعه و تحول در این استان را فراهم کنند.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، راه وشهرسازی و نفت نیز حضور داشتند، موضوعات مختلفی با محوریت بررسی مشکلات خرمشهر و آبادان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و استاندار خوزستان نیز گزارشی از وضعیت این دو منطقه ارائه کرد.

در این نشست استاندار خوزستان طرح‌ها و پروژه‌های مربوط به خرمشهر و آبادان که با موانع و مشکلاتی روبرو بودند را مطرح کرد و برای این مشکلات چاره اندیشی شد.

شرکت کشتی سازی اراوندان، طرح کک سبز، فولاد خرمشهر، توسعه بندر آبادان و رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که هر کدام با مشکلی مواجه بودند و پس از ارائه نظرات و دیدگاههای مختلف نسبت به رفع موانع و حل مشکلات این طرح‌ها تصمیم گیری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز