خبرگزاری کار ایران

جلیلی در جمع راهپیمایان روز قدس در مشهد:

سایه تهدید را نه "شک"، که "موشک" رفع می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۹۰

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت:‌با ساخت "اسلام تکفیری" می‌خواهند در مبارزه انحراف ایجاد کنند و با "اسلام لیبرالی" انصراف از مبارزه را پیگیری می‌کنند

به گزارش ایلنا، سعید جلیلی در جمع راهپیمایان روز قدس در مشهد مقدس گفت: سایه تهدید را نه "شک"، که "موشک" رفع می‌کند و در این روزها معلوم شد که مردم ما راجع به موشک شک ندارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز همه می‌بینند که سیر پیروزی‌های اسرائیل به زنجیره شکست تبدیل شده است؛ از جنگ ۳۳ روزه تا جنگ ۲۲ روزه و جنگ ۸ روزه.

او با بیان اینکه با ساخت "اسلام تکفیری" می‌خواهند در مبارزه انحراف ایجاد کنند و با "اسلام لیبرالی" انصراف از مبارزه را پیگیری می‌کنند، اظهار کرد: نتیجه تعاملات گروه‌های سازشکار فلسطینی در اسلو چه شد؟ ۲۰ سال گذشته است و امروز حتی اتحادیه اروپا هم اعتراف می‌کند که رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود ادامه می‌دهد!

عضو شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: در پرتو پرچم امام است که امنیت و پیشرفت برای ملت ایجاد می‌شود. چنانچه  نتانیاهو بعد از اصابت موشک ها به مقرر تکفیری‌ها می‌گوید ما را تهدید نکنید!

او گفت: وقتی ۴ استان ما زیر آتش اشغالگران بود مناسبات بین المللی و شورای امنیت سایه تهدید را از سر ما برداشت یا قدرت ایمان و یقین ملت و ایستادگی در برابر دشمن؟

جلیلی اظهار کرد: همزمان با بتن ریختن در توان هسته‌ای ما، دشمن تحریم ها را نه تنها رفع نکرد بلکه تشدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز