خبرگزاری کار ایران

بازتاب راهپیمایی مردم ایران در روز جهانی قدس در رسانه‌های اسراییلی

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۴۴

راهپیمایی روز جهانی قدس توسط مردم ایران، بازتاب گسترده‌ و عجیبی در رسانه‌های صهیونیستی به همراه داشت.

به گزارش ایلنا، تایمز آو اسرائیل نوشت: بیش از یک میلیون نفر از ایرانیان شهر تهران در روز جهانی قدس با حضور در خیابان‌ها و با به نمایش درآوردن موشک‌های خود که به سوی مواضع داعش در سوریه پرتاب کرده بودند فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

پایگاه خبری داخلی اسرائیل موسوم به «آروتز شوا»، نوشت: مردم ایران در روز جهانی قدس و در راهپیمایی برگزار شده در این روز که یادگار آیت‌الله خمینی برای همبستگی با اعراب فلسطینی است، با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خواستار نابودی آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی شدند.

جوش‌پرس نیز اعلام کرد: ایرانیان با حضور در خیابان‌های تهران و بیش از ۹۰۰ شهر دیگر ایران به مناسبت روز جهانی قدس که در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود به منظور همبستگی با مردم فلسطین و مخالفت با اسرائیل دست به راهپیمایی زدند.

جروزالم پست نیز نوشت: ایران امروز –جمعه- در روز جهانی قدس صحنه اعلام انزجار و نفرت و همچنین سخنان تهدیدآمیز ایرانیان علیه اسرئیل، آمریکا و کشورهای غربی بود.

این روزنامه چاپ اسرائیل اضافه کرد در این مراسم که به صورت  سالانه در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود مردم ایران و مخالفان اسرائیل در نقاط مختلف جهان علیه این رژیم اقدام به راهپیمایی و سر دادن شعار کردند.

هاآرتص نیز نوشت: ایرانیان در مراسم سالیانه ضداسرائیلی خود در روز قدس با به نمایش در آوردن موشک‌هایی که علیه گروه تررویستی داعش در سوریه استفاده کرده بودند به شعار علیه اسرائیل پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز