خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بوشهر :

آتش به اختیار به معنای هرج و مرج نیست

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۴۳

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بوشهر گفت: رهنمود رهبر معظم انقلاب در استفاده از اصطلاح آتش به اختیار یک فرمان کلیدی و به معنای هرج و مرج نیست.

به گزارش ایلنا، منصور کبگانیان روز جمعه در آئین روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان بوشهری با اعلام این مطلب افزود: هرچند فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب توسط برخی ها هرج و مرج معنی شده ولی هدف ایشان ایجاد تلاش منسجم برای حفظ انقلاب است.

وی یادآورشد: گروه‌های مختلف از جمله جوانان، دانشگاهیان و علما در این شرایط کنونی باید براساس خط مشی و مکتب امام خمینی(ره) حرکت کنند.

کبگانیان گفت: شناخت مکتب امام (ره) به معنی بازخوانی وصیت نامه امام خمینی است که باید از طریق ارتباط با بزرگان و علما به صورت منظم و دقیق انجام شود.

وی ادامه داد: امروزه عمده جنگ دشمن فرهنگی است و باید در این شرایط حرکت اصولی و دقیق انجام داد.

کبگانیان اضافه کرد: فرمان آتش به اختیار رهبری نیز به منزله تبعیت از ولی فقیه و انجام کار عمیق بوده و به معنی اقدام های احساسی نیست.

وی تاکید کرد: پیروزی مسلمانان در این شرایط مشروط به حضور یکپارچه و منسجم آنان در عرصه است.

کبگانیان اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی نبود مسئله فلسطین نیز تمام شده بود ولی حال که این شرایط محیاست باید برای دفاع از قدس شریف مقتدرانه و متحد ایستادگی کرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز