خبرگزاری کار ایران

اجرای «ذهن برفکی» در تماشاخانۀ باران

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۶۷۰

کارگردان نمایش «ذهن برفکی» از آغاز این نمایش از ۴ تیرماه در تماشاخانۀ باران خبر داد.

به گزارش اینا، محمدحسین حسینی، نویسنده و کارگردان نمایش «ذهن برفکی»، گفت: این اثر به مدت ۲۰ شب از ۴ تا ۲۴ تیر ماه جاری هر شب در تماشاخانۀ باران روی صحنه خواهد رفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این نمایش برای علاقمندان دارای تخفیف‌های ویژه‌ای خواهد بود، افزود: علاقمندان به تماشای این اثر، ٣ روز اول اجرا با ٤٠ درصد تخفیف و همچنین روزهاى یکشنبه تا چهارشنبه ٣٣٪‏ تخفیف دانشجویى به صورت حضورى با ارائه کارت دانشجویى می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند.

حسینی اظهار داشت: مسعود رمضانی، مینا دلشاد، علیرضا عباسی، حسین اثباتی و الهام عصاریان بازیگران این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای هستند که با طراحی حرکات توسط ایمان مؤمنی روی صحنه خواهند رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: چند نفر به صورت قاچاقی و تحت سرپرستی یک کاپیتان دیوانه، در کشتی او در حال فرار هستند.

کارگردان: محمدحسین حسینی، تهیه‌کنندگان: صالح صارمى و محمدهادى توحیدى، طراح حرکت: ایمان مومنی، طراح موسیقی: محمدحسین حسینی، طراح لباس: ملینا سامی‌زاده، طراح گریم: ساچلین مهدی‌لو، طراح نور: حسین عربی، طراح پوستر و بروشور: فرزاد باوفا، شادی شجاعی، گروه کارگردانی: رادمهر غریروند _ معین سعیدی، مدیر تبلیغات: فریبا جدیدى، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: امین کردبچه چنگی، دکوراتور: محمدحسین حسینی و عکاس: آیدا مظفری ازجملۀ عوامل تولید این اثر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز