خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز رقابت های قهرمانی جوانان جهان-ژاپن؛

محمدپور و داودی فردا در دسته105+ کیلوگرم روی تخته می روند

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۵۷۸

داودی و محمدپور فردا(جمعه2 تیر) از ساعت 9 صبح به وقت تهران در رقابت دسته 105 کیلوگرم به مصاف 10 وزنه بردار دیگر در این وزن خواهند رفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، فردا(جمعه 2 تیر) از ساعت9 صبح به وقت تهران رقابت 12 وزنه بردار در گروه A دسته 105+ کیلوگرم پیگیری می شود. در این وزن علی داودی و قاسمعلی محمدپور دو ملی پوش سنگین وزن کشورمان برای کسب مدال خوشرنگ در مسابقات قهرمانی جوانان جهان روی تخته می روند.

گفتنی است؛"سیمون مارتیروسیان" از ارمنستان با رکورد ورودی 410 کیلوگرم در صدر استارت لیست دسته 105+ کیلوگرم قرار دارد.علی داودی از کشورمان و "گیورگی چخیدزه" از گرجستان با رکورد ورودی 400 کیلوگرم در جایگاه بعدی هستند.قاسم علی محمدپور با رکورد ورودی 362 کیلوگرم در رده نهم جای گرفته است.

بنابراین گزارش؛ علی داودی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در پنانگ مالزی با رکورد 170 در حرکت یک ضرب، 205 در حرکت دوضرب و مجموع 375 کیلوگرم 3 مدال طلا گرفت.داودی همچنین در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در ژاپن با رکورد 166 کیلوگرم در حرکت یک ضرب، 200 کیلوگرم در حرکت دوضرب و با مجموع 366 کیلوگرم سه مدال طلا بدست آورد.

لازم به ذکر است؛ قاسم علی محمد پور پس از قهرمانی در مسابقات جوانان کشور در کرج به تیم ملی دعوت شد. وی در این رقابت ها در حرکت یک ضرب۱۵۹ کیلوگرم ، حرکت دوضرب۲۰۶ کیلوگرم و مجموع ۳۶۵ کیلوگرم را به ثبت رسانده بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز