خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد :

وضعیت هزینه های ادارات کهگیلویه و بویراحمد بحرانی است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۵۴۳

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : وضعیت هزینه های ادارات استان بحرانی است.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" ابراهیم کشاورز " در نشست شورای برنامه ریزی با انتقاد از عملکرد سازمان برنامه ریزی این استان در خصوص میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای ارگانهای مختلف گفت : میزان اعتبارات در نظر گرفته شده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان 50 درصد از نیازهای ادارات این استان را هم پوشش نمی دهد.

وی با اشاره به نرخ تورم اعلام شده توسط دولت، اظهار داشت: میزان افزایش بودجه ادارات استان باید حداقل برابر با نرخ تورم باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رشد اعتبار امسال ادارات استان باید نسبت به سال پیش حداقل  10 درصد باشد تصریح کرد : با شرایط کنونی در پایان سال با 150 میلیارد تومان کسری حقوق کارمندان مواجه خواهیم شد .

کشاورز با انتقاد از نحوه محاسبه حقوق پرسنل و اعتبار در نظر گرفته شده برای ادارات کهگیلویه و بویراحمد گفت : در سه ماه گذشته 30 میلیارد تومان بابت حقوق پرسنل ادارات استان پرداخت شده است .

وی خواستار بازنگری در نحوه تعیین میزان افزایش اعتبار ادارات کهگیلویه و بویراحمد شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز